توافق اتحادیه عرب و آمریکا برای عقب نشینی اسرائیل به مرزهای ۱۹۶۷ جنبه بازیگوشی دارد

ایران > قانونگذاری
رئیس مجلس شورای اسلامی توافق صورت گرفته میان اتحادیه عرب و آمریکا به نیابت از اسرائیل برای عقب نشینی رژیم صهیونیستی به مرزهای ۱۹۶۷ در قبال تبادل زمین را بازیگوشی خواند و گفت: از این طرح ها بسیار دیده ایم که با سروصداهایی بوجود می‌آید و بعد از مدتی فروکش می کند ضمن اینکه این طرح حقوق فلسطینی ها را محقق نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه با محمد جهاد اللحام رئیس مجلس ملی سوریه دیدار و گفتگو کرد و پس از این دیدار در نشستی خبری پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه به دنبال خبرها انتشار یافته اتحادیه عرب و آمریکا به نیابت از اسرائیل به توافق رسیدند که رژیم صهیونیستی به مرزهای ۱۹۶۷ عقب نشینی با تبادل زمین عقب نشینی کند، نظر شما در دربارهٔ این توافق کیست، گفت: آنقدری که در رسانه ها دیدم این طرح یک طرح خام است و بیشتر جنبه بازیگوشی دارد.

لاریجانی افزود: بعید است که آنها متوجه نشوند که حقوق فلسطینی ها جنبه بازیگوشی ندارد، این توافق شاید بخاطر فشارهایی است که بر اسرائیل وارد می گردد.

رئیس مجلس ادامه داد: آنها می خواهند با این طرح گشایشی برایشان ایجاد شود و اسرائیل را از انزوا خارج کنند، حالا می گردد قدری فهمید که سروصداها در سوریه با چه هدفی است.

وی افزود: ما از این طرح ها بسیار دیده ایم و در این چند دهه اخیر نیز چنین طرح ایی بسیار بوده که معمولا با سروصداهایی بوجود می آید و بعد از مدتی فروکش می‌کند.

خبرنگار مهر دوباره از لاریجانی پرسید که آیا شما به این طرح امیدوار نیستید که لاریجانی پاسخ داد: ما به این طرح خوشبین نیستیم و بیشتر جنبه بازیگوشی دارد، ضمن اینکه حقوق فلسطینی ها را محقق نمی کند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.