توافق قلعه‌نویی با اصحاب رسانه

۱۵ام بهمن ،

پس از صحبت های انتقادی امیر قلعه نویی از برخی خبرنگاران و مطرح شدن بحث اجنبی پرستی از سوی وی انجمن ورزشی نویسان از وی خواست تا امروز در نشستی با اعضای هیئت رئیسه این انجمن شرکت کند.

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در انجمن ورزشی نویسان حاضر شد و با اعضای هیئت رئیسه این انجمن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرمربی استقلال در این جلسه در حضور میثم زمان آبادی، دکتر احمدی، مازیار ناظمی، رضا خسروی، پژمان راهبر و علی حق شناس صحبت های خود را مطرح کرد که این جلسه نزدیک به دو ساعت به طول انجامید.

در این جلسه اعضای هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان اعلام کردند انتظار دارند واژه ها با صراحت لهجه و البته با الفاظ بهتری بیان شود.

البته در این بین این اعضا پذیرفتند که در هر گروهی از اصناف رفتارهایی خارج از عرف وجود دارد اما رسانه ها نباید مورد هجمه قرار بگیرند. در ادامه نشست امیر قلعه نویی سرمربی استقلال برخی موارد را مطرح کرد که برای اعضای انجمن ورزشی نویسان جای تامل داشت و پذیرفته شد همان طور که رسانه ها دیگران را مورد نقد قرار می دهند سایر اشخاص می توانند رسانه ها را به نقد بکشند.

در ادامه این نشست مقرر شد مواردی که فراتر از بحث نقد است به مراجع صنفی و حقوقی ارجاع داده شود اما طرفین به این جمع بندی رسیدند که شخصیت هایی که جنبه ملی دارند مورد آسیب قرار نگیرند و به شخصیت آنها توهین نشود.

در پایان این جلسه مقرر شد که روند بحث های انتقادی که از سوی طرفین مطرح شده است قطع شود و سرمربی استقلال و اهالی رسانه در فضای مناسب با درک متقابل به جمع بندی برسند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.