توافق هسته ای سبب شکوفایی اقتصادی می گردد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

یک اقتصاد دان و استاد دانشگاه با اشاره به موفقیت های ایران در مذاکرات هسته ای گفت: حرکت های دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی و توافق هسته ای، سبب رونق و شکوفایی اقتصادی کشور می گردد.

منصور خاکسار در گفت و گو با  افزود: توافق ژنو و موفقیت ایران در این عرصه یکی از قدم های بزرگ دولت برای سربلندی کشور بود.

وی گفت: فعالان اقتصادی کشور و دلسوزان واقعی مردم بعد از این توافق به موفقیت اقتصادی کشور بسیار امیدوار شدند و یقین دارند بسیاری از فضاهای دلالی در این عرصه حذف خواهد شد و اقتصاد سالم شکوفا خواهد شد.

به گفته وی با مدیریت صحیح و همت دولتمردان داخلی و بهره گیری از توان و تخصص آنها، امیدواریم در رونق اقتصادی کشور شاهد موفقیت های بسیاری باشیم.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد همراهی و پشتیبانی جامعه از فعالان سیاسی در همه برنامه های داخلی و بین المللی را تعیین کننده خواند و گفت: باید برای تداوم این موفقیت با استراتژی و مدیریت صحیح اقدام کنیم.

خاکسار یکی از بزرگترین مشکلات حوزه صنعت و اقتصاد کشور بویژه کردستان را ضعف مدیریتی و نداشتن برنامه و استراتژی از سوی مدیران و فعالان اقتصادی خواند گفت: امیدواریم دولت تدبیر در کنار موفقیت های بین امللی به مسایل استان های کمتر توسعه یافته نیز توجه داشته باشد.

این اقتصاد دان بهره گیری از توان دانشگاهی و تخصص صاحب نظران عرصه صنعت و اقتصاد را برای رشد اقتصادی استان بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.