توان تولید قطعات استراتژیک را داریم

توان تولید قطعات استراتژیک را داریم

توان تولید قطعات استراتژیک را داریم

ممتازنیوز: مدیرعامل مگاموتور در بازدید از شرکت های بالین تک، اوژن صنعت و کیان خودرو در شهر صنعتی قزوین گفت: افزایش تولید و تامین قطعات حیاتی و استراتژیک از قطعه سازان داخلی، بسیار اهمیت دارد.

بهروز غفاری ادامه داد: خوشبختانه مگاموتور با وجود زنجیره تامین قدرتمند و با تجربه و همچنین با انتقال تجربیات و دانش فنی و ارتباط مثبت و موثر با سازندگان، چنین سرمایه ای را در اختیار دارد که این امر رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور را به همراه دارد.
وی در بازدید از این سه شرکت، اقدامات انجام شده در راستای تولید موتور M13 و استاندارد یورو۴ و همچنین از روند توسعه و تجهیز ماشین آلات و ابزار آلات مورد نیاز برای تولید سرسیلندر و بلوک سیلندر که از مهمترین و استراتژی ترین قطعات موتور M13 و استاندارد یورو۴ است را بررسی و ارزیابی نمود.
وی در این بازدید، با اشاره به اینکه تولید قطعات با کیفیت و ارتقای فنی و کیفی محصول نیازمند تعامل مستمر و مثبت مگاموتور با زنجیره تامین می باشد، به حل مسایل و مشکلات موجود و تجهیز خطوط با مساعدت و همراهی طرفین تاکید کرد.
شرکت بالین تک، دارای مجموعه های ریخته گری ریژه، LP(low pressure)، ماشینکاری و قالب سازی است که تولید قطعات و ماشینکاری انواع سرسیلندرهای مختلف از جمله سرسیلندر موتور M13 و یورو۴ خودروهای تیبا، نیسان و x100 را به عهده دارد و شرکت اوژن صنعت نیز تولید و ماشینکاری بلوک سیلندر موتورهای X100 و پراید را بر عهده دارد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.