توجه به نقش نظارتی رسانه‌ها در جامعه می‌تواند به رونق رسانه‌ها منجر شود

فروردین ۱۴۰۳

در پیام تبریک خانه مطبوعات به وزیر ارشاد تاکید شد

خانه مطبوعات ایران با صدور پیامی تبریکی خطاب به علی جنتی تاکید کرد: بسیاری از مطبوعات در شرایط کنونی به دلایلی که طرح آن در این مجال نمی‌گنجد با بحران مخاطب روبرو می باشند که به نظر می‌رسد توجه اصولی به نقش نظارتی رسانه‌ها در جامعه و حمایت‌های آگاهانه دولت از وظیفه یاد شده‌، می‌تواند به رونق رسانه‌ها و استقبال بیش ار پیش مردم از آنها منجر گردد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ خانه مطبوعات ایران با صدور پیامی انتخاب دکتر جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
 
جناب آقای دکتر علی جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام و احترام انتصاب شایسته جنابعالی توسط ریاست محترم جمهور و کسب رای اعتماد از مجلس محترم شورای اسلامی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را صمیمانه تبریک می‌گوییم و اعتقاد داریم که دوران مدیریت شما بر فرهنگ کشور همراه با آرامش‌، خردورزی و احیای آرمان‌های اسلامی و ارزش‌های ملی خواهد بود.

امیدواریم در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقای جایگاه رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و مشکلات مرتبط با این قشر اثر‌گذار توسط جنابعالی برطرف گردد.

بسیاری از مطبوعات در شرایط کنونی به دلایلی که طرح آن در این مجال نمی‌گنجد با بحران مخاطب روبرو می باشند که به نظر می‌رسد توجه اصولی به نقش نظارتی رسانه‌ها در جامعه و حمایت‌های آگاهانه دولت از وظیفه یاد شده‌، می‌تواند به رونق رسانه‌ها و استقبال بیش ار پیش مردم از آنها منجر گردد.

در این میان اصناف رسانه‌ای می‌توانند به واسطه همکاری نزدیک با مدیران مرتبط‌، مجموعه جنابعالی را در اهداف عالیه‌ای که مد‌نظر دارید یاری نمایند.

در پایان ضمن دعای خیر و آرزوی توفیق برای حضرتعالی در خدمت صادقانه به ملت شریف ایران و توجه به وصایای امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری  فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش‌ها و خدمات وزرای پیشین‌، معاونین مطبوعاتی و مدیران کل محترم مطبوعاتی قدردانی می‌نماییم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.