تورس:اتفاقات دیدار با شاختار دیگر تکرار نمی‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

 فرناندو تورس، مهاجم چلسی، بعد از پیروزی ۳-۲ شب قبل تیمش مقابل شاختار دونتسک در چمپیونزلیگ اعلام نمود که آبی ها دیگر نمی توانند چنین نمایشی را تکرار نمایند.

آبی ها در این دیدار دو بار از حریف پیش افتادند اما تیم اوکراینی بازی را به تساوی کشید؛ در حالی که به نظر می رسید بازی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان خواهد رسید، ویکتور موزس در وقت های اضافه گل پیروزی شاگردان دی متئو را به ثمر رساند.

تورس از نمایش تیمش در دیدار شب قبل تعریف نمود اما تاکید نمود اگر می خواهند در دیدارهای پیش رو شکست نخورند، باید پیشرفت نمایند.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:” من از این نتیجه راضی هستم اما می دانیم که باید بهتر شویم. می دانیم که باید بهتر شویم. ما برای آنها مشکلاتی ایجاد نمودیم و روی اشتباهات آنها موقعیت هایی به دست آوردیم اما باید در وقت مالکیت توپ عملکرد بهتری داشته باشیم.

چنین موقعیت هایی بار دیگر تکرار نمی شود، به ویژه در لیگ قهرمانان.”

 او همچنین تلاش هم تیمی هایش در این دیدار و روحیه مبارزه طلبی شان را مورد ستایش قرار داد و گفت:” ما در دیداری که نیاز به پیروزی داشتیم، به آن دست پیدا نمودیم. 

ما فصل قبل مقابل والنسیا، ناپولی، بارسا و همچنین در فینال برابر بایرن همین طور بازی نمودیم. این دیدار اولین آزمون جدی ما در این فصل بود و ما نمایش خوبی داشتیم.

اندکی خوش شانس بودیم. فکر می کنم نتیجه تساوی منصفانه تر بود. ما باید این خوش شانسی را در تیم مان حفظ کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.