تورس: رویارویی با رئال اهمیت بسیاری برای من دارد/ نباید این بازی را دست کم بگیریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی می گوید یارانش در دیدار مقابل رئال مادرید محکوم به پیروزی می باشند.

به گزارش ممتاز؛ فرناندو تورس ستاره اسپانیایی چلسی که فصل قبل را با ۲۳ گل و ۱۲ پاس گل پشت سر گذاشت از احساسش نسبت به رویارویی با رئال مادرید گفت: «این بازی بسیار بزرگی برای من است، من در شهری که رئال در آنجاست به دنیا آمده و بزرگ شده ام. بدون شک رئال یکی از بزرگترین تیم های جهان است اما چلسی هم همین شرایط را دارد و ما برای اثبات این موضوع باید پیروز شویم، بنابراین در این بازی بسیار جدی هستیم.»

او ادامه داد: «زمانی که من در اتلتیکو بودم بارها مقابل رئال بازی کردم و حتی در فینال کوپا دل ری مقابل آنها گلزنی کردم. همچنین زمانی که عضو لیورپول بودم در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یکی از گل ها را در پیروزی ۴ بر یک مقابل رئال به ثمر رساندم، بنابراین از رویارویی با رئال ترسی ندارم.»

تیم های چلسی و رئال مادرید در فینال تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا موسوم به «جام گینس» از ساعت ۵:۳۰ پنج شنبه به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که جدال مورینیو و آنچلوتی با تیم های سابق خود جذابیت های این بازی را دو چندان کرده است.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.