تور موسیقی گروه ˝ژیوار˝ در شهرستان‌ها

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

تور موسیقی گروه ˝ژیوار˝ به سرپرستی ژیوار شیخ الاسلام به زودی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ژیوار شیخ‌الاسلام، خواننده و سرپرست گروه ژیوار در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری تور موسیقی در شهرستانها هستیم که این کنسرت ها به زودی در اصفهان، سنندج و…. برگزار می گردد و به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می یابد.

این خواننده در ادامه افزود: همچنین قرار بود قبل از ایام محرم و صفر در سنندج روی صحنه رویم که به سبب فوت پدرم و شرایط نامناسب روحی این کنسرت به تعویق افتاد و قرار است به زودی در این شهر به اجرای برنامه بپردازیم.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: هدف گروه ژیوار از برگزاری این کنسرت‌ها این است که بانوان به موسیقی علاقه‌مند شوند و نشان دهیم گروه‌های بانوان هم می‌توانند در عرصه موسیقی پیشرفت کنند، همچنین این گروه‌ها بدون حمایت فعالیت می‌کنند در نتیجه می‌خواهیم اقدامی انجام دهیم تا اسپانسرها و حامیان مالی خودشان به سراغ این گروه‌ها بیایند.

سرپرست گروه ژیوار در ادامه بیان کرد: قرار است بخشی از درآمد این کنسرت‌ها به زنان کارآفرین و کودکان کار اختصاص یابد و امیدوارم بتوانم کار کوچکی برای آنها انجام دهم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به موسیقی کردی و بخش دوم به موسیقی فارسی اختصاص دارد. همچنین قراراست مانند کنسرت های قبلی در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم برای بانوان اجرا شود.

سرپرست گروه ژیوار در پایان گفت: در این کنسرت صبا جمالی(قانون)، ساینا طهماسب زمانیان (تار)، زهرا نادری(دف و دهل)، سوگل خجسته(نی)، یاسمین شاه‌حسینی (عود)، شیوا عابدی(کمانچه) با نوای سازهایشان در این کنسرت ها با من همکاری می کنند.

پایان پیام/ج
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.