تور کنسرت‌های اروپایی علیرضا قربانی برپا می‌شود

۲۷فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهیار علیزاده دربارهٔ جزئیات این برنامه‌ها گفت: «پس از برگزاری کنسرت شهر وین که چند ماه پیش برگزار شد و استقبالی که مخاطبان از اجرای «حریق خزان» داشتند، تصمیم گرفته شد برنامه تازهی به صورت یک تور گسترده در نوامبر ۲۰۲۴ میلادی در چند شهر بزرگ اروپا برگزار کنیم. این کنسرت‌های پیاپی ۲۸ آبان آغاز می‌شود و حدودا ۱۵ روز به طول می‌انجامد.»

او در ادامه افزود: «اجراها همگی با صدای علیرضا قربانی و آنسامبل موسیقی هنری ایرانی به صحنه می‌رود. به سبب مشکلاتی که در جابجایی ارکستر بزرگ وجود دارد، ما با آنسامبل کوچکتری سفر می‌کنیم.»

علیزاده دربارهٔ کشورهایی که میزبان تور کنسرت های «حریق خزان» خواهد بود، گفت: «اجراها برای کشورهای آلمان، اتریش، سوئد و چند کشور دیگر در نظر گرفته شده و اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد. همچنین در تلاشیم قبل از برگزاری تور اروپایی، همین کنسرت را شهریور ماه در تهران به روی صحنه ببریم.»

این آهنگساز جوان موسیقی ایران دربارهٔ قطعاتی که در این اجراها به روی صحنه خواهد رفت توضیح داد و گفت: «قطعاتی که اجرا خواهد شد مجموعه‌ای از تنظیمات تازه آلبوم «حریق خزان» است به علاوه‌ آثاری که برای آلبوم تازه با صدای علیرضا قربانی تدارک دیده‌ام.»

علیزاده افزود: «آثاری که این روزها مشغول کار روی آن‌ها هستم از لحاظ ساختاری بیشترین تاثیر را از آثار آهنگسازان معاصر و مدرن اروپای شرقی گرفته‌اند. البته این بدان معنا نیست که از موسیقی ایرانی دور شده‌ام. بر عکس بیش از پیش سعی در کشف ملودی‌های تازه و غیر آشنا دارم.»

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.