توزیع رایگان احشام اسرائیلی برای مراسم عید قربان در سنگال!

رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی به کشتار علنی مسلمانان مشغول است و غزه و قدس را به قربان‌گاه مسلمانان تبدیل کرده، در آستانه عید قربان و در راستای فریب افکار عمومی به توزیع احشام رایگان برای ذبح در این روز اقدام کرده‌ است!

 به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی به کشتار علنی مسلمانان مشغول است و غزه و قدس را به قربان‌گاه مسلمانان تبدیل کرده، در قاره سیاه هم فعالیت‌های گسترده‌ای را برای فریب مسلمانان آغاز کرده و به قربانی کردن اعتقادات آنان پرداخته است.

رژیم صهیونیستی در آستانه عید قربان، به توزیع رایگان احشام برای ذبح در این روز در سنگال پرداخته است و سازمان به اصطلاح اسلامی «جمرا» نیز در این توطئه با اشغالگران قدس همکاری می‌کند.

در حالی‌که سنگال ریاست دوره‌ای سازمان همکاری اسلامی را بر عهده دارد، سفارت رژیم صهیونیستی در داکار، همچنان به فعالیت‌های تبلیغی در این کشور مشغول است و در اعیاد اسلامی برای فریب شهروندان و با استفاده از ترفندهای مختلف، سعی می‌کند تا رژیم اسرائیل را مدافع حقوق مستمندان نشان دهد و با توزیع مبالغ نقدی در عید فطر و نیز توزیع رایگان احشام در عید قربان، در صدد تسلط بر افکار عمومی در سنگال است.

در همین زمینه، سازمان به‌ اصطلاح اسلامی «جمرا» دیروز، ۲۱ مهرماه، با همکاری سفارت رژیم صهیونیستی در داکار، طی مراسمی که با حضور مقامات سیاسی و فرهنگی سنگال برگزار شد، به توزیع رایگان گوشت گوسفند به مناسبت عید قربان پرداخت.

البته نکته جالب اینجاست که نه تنها هیچ‌یک از سازمان‌ها و نهادهای اسلامی و حتی مقامات سیاسی سنگال تاکنون نسبت به به این اقدامات واکنشی نشان نداده‌اند بلکه در چنین مراسم‌هایی نیز از سفیر رژیم صهیونیستی به دلیل «کمک‌های بشردوستانه!» تقدیر می‌کنند.

سفیر رژیم صهیونیستی هدف از این اقدامات را تلاش برای برقراری صلح و امنیت در جهان و تقویت گفت‌وگوی بین ادیان عنوان کرده است!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.