توزیع کاورهای ویژه استقبال از مهر به کارگران محدوده‌ی تهران قدیم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲،‌ از توزیع کاورهای ویژه استقبال از مهر قلم به کارگران این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،، گفت: همزمان با فرا  رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید کاورهای ویژه استقبال از مهر قلم میان کارگران منطقه ۱۲ توزیع خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر، کاورهای ویژه استقبال از مهر قلم را میان کارگران منطقه ۱۲ توزیع می‌کند.
محمدنژاد با اشاره به نحوه‌ی اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۱۲ گفت: در پی نشست‌های معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۲ و اداره بازیافت منطقه،‌ اجرای طرح استقبال از مهر قلم و انجام اقدامات اجرایی و در دستور کار این حوزه قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی ایستگاه‌های نشاط در بوستان‌های و مدارس منطقه ۱۲ به منظور افزایش سلامت شهروندان به ویژه دانش‌آموزان، ایجاد شادی و نشاط و پر کردن اوقات فراغت آنها در ساعت اولیه صبح از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری سخنرانی و آموزش بازیافت در مدارس منطقه ۱۲ ویژه دانش‌آموزان، معلمان، اولیای مدارس، سرایداران با موضوع‌های بازیافت و خدمات شهری از اقدامات دیگر این طرح است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.