توزیع بیش از ۲۰ هزار پاکت فطریه در دامغان

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر تا کنون بیش از ۲۰ هزار پاکت فطریه در شهرستان دامغان توزیع شد.

محمد قوسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته امام خمینی(ره) شهرستان دامغان همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ۴۷ پایگاه ثابت در مساجد روستاها و شهرها برای جمع آوری فطریه روزه داران دامغانی در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۰ هزار پاکت فطریه دربین شهروندان دامغانی توزیع شده افزود: مردم می توانند با پرداخت فطریه خود به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان نیازمندان یاری کنند.
وی همچنین از توزیع ده هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این غذاهای گرم با هدف اطعام نیازمندان و یاری رساندن به اشخاص محروم در دو وعده افطار و سحر در بین آنان توزیع شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته سبد غذایی با سرانه هر بسته یک میلیون ریال در بین مدد جویان این شهرستان توزیع شده است افزود: این سبد غذایی به ارزش یک میلیارد ریال شامل گوشت، شکر، برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بوده است.
لازم به ذکر است کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان دارای ۲هزارو۷۴۸ مدد جو می باشد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.