توزیع «حسنی و مرغ تخم طلا» بزودی در شبکه ویدئویی کشور

توزیع «حسنی و مرغ تخم طلا» بزودی در شبکه ویدئویی کشور
خبر – ۰۵ مهر – منبع : سینمافردا

انیمیشن “حسنی و مرغ تخم طلا” کاری از ازاستودیو انیمیشن آریا صنعت تخیل به زودی در شبکه ویدئویی و سوپرمارکت های کشور توزیع خواهد شد.


توزیع «حسنی و مرغ تخم طلا» بزودی در شبکه ویدئویی کشور

به گزارش سینمافردا، سالها پیش ، جادوگر پیر و مهربانی که در سرزمین ابرها زندگی می کرد و صاحب مرغ تخم طلا و جعبه موسیقی جادویی بود ، اما غول بدجنس قصه ما، جادوگر را  از خانه اش بیرون کرد و خانه و مرغ تخم طلا و جعبه موسیقی جادویی او را به زور از او گرفت. جادوگر خوشقلب و پیر قصه ما، چندین بار تلاش کرد به تنهایی با غول مبارزه کند واین موجود زورگو را از خانه خود بیرون کند، اما هربار شکست می خورد و غول بدجنس، او را با لگد، از با لای سرزمین ابرها به پایین پرتاب می کرد. حتی چندین مرتبه، این جادوگر پیر و بیچاره، روی خارها فرود آمد و خارهای زیادی در پشت او فرو می رفت.

غول خیلی قوی بود وجادوگر به تنهایی نمی توانست خانه و اثاثیه جادویی خود را از او پس بگیرد. به همین دلیل به دنبال کسی می گشت تابا کمک او بتواند بر غول پیروز شود.اکنون چندسالی است که جادوگر آواره از این شهر به آن شهر و از این روستا به آن روستا ، می گردد تا همرزمی برای این مبارزه بزرگ پیدا کند. این همرزم کسی نیست  جز حسنی قهرمان شجاع و باهوش قصه ما، که در روستایی با صفا و به دور از هیاهوی شهر، همراه با مادرش و دوستان با نمکش ( بز فسقلی, قورباغه, پرندگان, سنجاقک, آقا لاک پشته, حلزون و کفشدوزک)  به زندگی بازی و شادی مشغولند.

این فیلم کودکانه – طنز و فانتزی با رقص و آواز شخصیت کمیک فیلم ” آقا قورباغه ” آغاز می شود و با شادی و رقص و آواز همۀ کاراکترها از جمله : غول – جادوگر – حسنی و همه دوستان بانمکش پایان می یابد.

” حسنی و مرغ تخم طلا ” تولیدی ازاستودیو انیمیشن ” آریا صنعت تخیل ” است که تا پایان مهرماه جاری توسط ویدئو رسانۀ ” آریا رسانه پخش بروجرد ” و پخش تصویر دنیای هنر در شبکه ویدئویی کشور پخش خواهد شد.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.