توزیع لوح فشرده ایمنی iبه ساکنین منطقه ۴ پایتخت

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: لوح فشرده ایمنی (پیشگیری از مرگ های خاموش ناشی از گاز مونوکسیدکربن) iبه منظور کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش iبه صورت خانه iبه خانه در سطح منطقه طی یک ماه قبل توزیع شد.

سمانه وقتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه اقدامات اجرا شده در کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش افزود: با توجه iبه فرا رسیدن فصل سرما و iبه منظور کاهش حوادث ناشی از مرگ های خاموش، لوح فشرده ایمنی iبه صورت خانه iبه خانه در ساختمان ها و اماکن مسکونی محله شمیران نو و میدان های میوه و تره بار محله خاک سفید توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از نیازسنجی و انجام بازدیدهای میدانی از مساجد سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: تا پیش از آغاز محرم، ناایمنی ها از مساجد و تکایای سطح منطقه حذف خواهد شد.

در ادامه وقتی بیان کرد: در آستانه ماه محرم و آغاز مراسم سوگواری سالار شهیدان، کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه با هماهنگی شورای سیاست گذاری جامعه ایمن شهر تهران iبه منظور حفظ و ارتقا ایمنی و iبهداشت مساجد و اماکن مذهبی و رفاه حال عزاداران حسینی اقدام iبه تهیه چک لیست بازدید و رفع مشکلات و نیازهای مساجد و حسینیه ها کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح که از ۱۷ آبان ماه آغاز و ۲۵ آبان iبه پایان می رسد، همهی مساجد و حسینیه های منطقه از نظر نکات ایمنی بازدید می شوند و ارتقای سطح ایمنی و رفع مشکلات آنها در اولویت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در ۹ بخش شامل ایمن سازی ساختمان مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، ارتقاء‌ایمنی سیستم گرمایشی، دودکش ها و سیستم برق مساجد و تکایا، ایمنی در آشپزخانه، iبهداشت ظروف غذا، رفع آلودگی های صوتی، ایمنی دار بست ها و رعایت نکات iبهداشتی در مساجد سطح منطقه اجرا خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.