توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی در۱۲ آبان‌ماه

بینا- معاون بورس وزارت علوم با اشاره به توزیع سه هزار و ۱۲۴ معرفی‌نامه به بانک برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور، مرحله بعدی توزیع این معرفی‌نامه را ۱۲ آبان ماه اعلام کرد.
حسن مسلمی نایینی، معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به ثبت پنج هزار درخواست برای دریافت ارز دانشجویی نوبت ۲۸ مهرماه ۹۱ در سامانه اینترنتی نشا، گفت: از این تعداد سه هزار و ۱۲۴ تقاضا مورد موافقت قرار گرفته است و توزیع آنها صورت می‌پذیرد اما مابقی درخواست‌ها به دلایل مختلف پذیرفته نشده‌اند.
به گفته وی توزیع سه هزار و ۱۲۴ معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجویان از روز جمعه ۲۸ مهرماه توسط ۳۰ مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور آغاز شده است.
معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تایید و عدم تایید درخواست متقاضیان و دلیل پذیرفته نشدن تقاضای آنها از طریق پست الکترونیک به اطلاع افراد می‌رسد، خاطرنشان کرد: افرادی که درخواست آنها در سامانه نشا پذیرفته نشده است باید با مراجعه به این سامانه نسبت به رفع نقص مدارک خود و ارائه تقاضای مجدد برای توزیع معرفی نامه اقدام کنند.
به گفته وی ارائه تقاضای توزیع معرفی نامه در نوبت‌های ۱۲ و ۲۶ آبان ماه صورت می‌پذیرد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.