توزیع ۶۶۱ بسته اقلام فرهنگی میان کودکان و نوجوانان زلزله زده / هزار و ۳۶۲ حمام و سرویس بهداشتی نصب شد

کاروان های نیکوکاری جوانان جمعیت هلال احمر با حضور در روستا های زلزله زده همچنان در حال امداد رسانی اجتماعی به زلزله زدگان هستند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: جوانان عضو سازمان تا به حال ۱۳ هزار و ۴۴۰ بسته بهداشتی و ۶۶۱ بسته اسباب بازی و کتاب بین کودکان و نوجوانان توزیع کرده اند و بین ساکنین ۶۰ روستا کپسول های اطفای حریق توزیع شد.
پویا حاجیان یادآور شد: در فضا های دوستدار کودک که برای سرگرمی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تعبیه شده تا به حال ۶ هزار و ۹۱ نفر پذیرش شده اند و ۴۴ مورد زمین وسایل بازی و ورزش کودکان زلزله زده احداث شده است.
وی در ادامه افزود: زباله های ۲۲۳ روستا توسط جوانان جمع آوری و دفن بهداشتی شد و ۱ هزار و ۳۶۲ سرویس بهداشتی و حمام آب گرم نصب و راه اندازی و همچنین ۵۱ هزار و ۲۰۰ نفر در مجالس ترمیم شبهای جمعه در گذشتگان و دعای کمیل که به همت اعضای سازمان جوانان تدارک دیده بودند شرکت کردند.
حاجیان با بیان این که ۲۳۲ دستگاه خیمه نماز و فضای دوستدار کودک و نوجوان بر پا شده است عنوان کرد: جوانان در جمع آوری محصول زمین افراد بی سرپرست ۴۴ روستا حاضر شدند و کمک رسانی کردند.
مدیر روابط عمومی در پایان افزود: ۷۱۷ نفر از جوانان از ۱۹ استان در کاروان های نیکوکاری هلال احمر شرکت کردند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.