توسعه سوارکاری نیاز به توجه مسئولان دارد

۳۱فروردین۱۳،

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور گفت: می توان با حمایت مسئولان و نگاه ویژه به ورزش سوارکاری آن را در سطح ملی گسترش داد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محمود حیدری در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان یزد گفت: می‌توان با یک نگاه ملی به ورزش سوارکاری که به عنوان یک ورزش بومی، مذهبی، اعتقادی از آن یاد می‌شود، آن را بسط و گسترش داد.

وی افزود: با توسعه، گسترش و توجه بیشتر به ورزش سوارکاری می‌توان اشتغال‌زایی خوبی نیز در این زمینه بوجود آورد.

رئیس فدراسیون سوارکاری کشورمان بازسازی و بهساز ی و توسعه مجموعه های سوارکای، حل مشکل حمل و نقل بین المللی اسب، توجه رسانه ها بویژه صدا و سیما به ورزش سوارکاری، توجه جدی مسئولان ارشد کشور در برنامه های کلان به این حوزه، توجه جدی به اسبهای اصیل ایرانی و حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و پرورش دهندگان و هدفمند کردن واردات اسب و فراهم کردن زمینه های صادرات را از مطالبات و نیازهای فوری و اولویت دار جامعه سوارکاری کشور و دست اندرکاران اسب و اسبداری برشمرد.

حیدری، هیات سوارکاری استان یزد را یکی از هیات های برتر کشور عنوان و اظهار داشت: استان یزد در پرورش اسب، برگزاری مسابقات کورس بهاره و پاییزه، برگزاری مسابقات زیبایی و مسابقات قهرمانی استان عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته و جزء هیات های برتر قرار دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به صنعت سوارکاری شاهد گسترش و پیشرفت این رشته پرنشاط و پرتحرک در کشور باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مجمع انتخاباتی احمد زارع پور اشکذری با کسب ۱۵ رای به عنوان سکاندار هیات سوارکاری استان یزد انتخاب شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.