توشیبا بزرگترین تبلت ۲۴ اینچی خود را رونمایی کرد

علاوه بر رقابت زیادی که در میان گوشی های هوشمند وجود دارد ،تبلت ها نیز در سایزها و مدلهای مختلف بازار داغی را در میان گجت های هوشمند به وجد آورده اند. شرکت‌ها، تبلت‌های اندرویدی متنوعی در سایزهای مختلف راهی‌ بازار کرده‌اند. کمپانی توشیبا نیز به تازگی تبلت جدید غول پیکری معرفی کرده است.

بر خلاف تبلت های کنونی که صفحه نمایشی با حداکثر اندازه ۱۳ اینچ دارند، توشیبا تبلت TT301 خود را که Shared Board نام دارد با اندازه ای ۲۴ اینچ و وزن ۴ کیلوگرم رونمایی کرده که می‌تواند به عنوان تلویزیونی کوچک و یا به عنوان نمایشگر محتوا از دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. 
تبلت بزرگ توشیبا

این تبلت با صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p   دست‌کمی از تلویزیون‌های با کیفیت امروزی ندارد. ضخامت Shared Board حدوداً یک اینچ بوده و مجهز به پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، ۱.۵ گبگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به بلوتوث و وای-فای ۸۰۲٫۱۱n اشاره کرد که تحت سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۲.۱ کار می‌کنند. می‌توان با یک ریموت کنترل IR این تبلت را کنترل کرد که به نظر می‌رسد این قابلیت بیشتر به درد کسانی می‌خورد که قصد دارند از تبلت خود برای سخنرانی و پرزنت کردن استفاده کنند.

تبلت بزرگ توشیبا

یکی از ویژگی‌های جالب و کاربردی این تبلت قابلیت استفاده از آن به عنوان تلویزیون و حتی مانیتور است که می‌تواند به عنوان صفحه نمایش کمکی از آن استفاده کرد. به کمک این قابلیت می‌توان اطلاعات گوشی‌های هوشمند را با استفاده از فناوری میراکست و در کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز با استفاده از درگاه ورودی HDMI بر روی نمایشگر پخش کرد. دو اسپیکر دو وات و امکان اجرای همزمان دو برنامه روی صفحه نیز از دیگر ویژگی‌های این تبلت ۲۴ اینچی به شمار می‌روند. هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا صرفاً در بازار ژاپن به فروش خواهد رفت. این تبلت همچنین دارای یک ریموت کنترل فروسرخ و ورودی HDMI می‌باشد که آن را به یک تبلت بسیار ایده آل برای معرفی و یا ارائه درس در کلاس‌ها و یا مباحث شرکتی تبدیل می‌کند

نکته‌ای که در مورد این محصول کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد استفاده از نسخه‌ای نسبتاً قدیمی از سیستم عامل اندروید است. لازم به ذکر است که اندروید ۴.۲ همزمان با معرفی گوشی نکسوس ۴ گوگل معرفی شد و همین موضوع نشان می‌دهد که عملیات طراحی و ساخت شرد بورد چیزی بیش از دوسال به طول انجامیده است.

از آنجا که این تبلت یک محصول برای صاحبان کسب و کار معرفی شده به نظر می‌رسد قیمت آن نیز گران باشد.

– .

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.