توصیه می‌کنم آیت‌الله هاشمی در انتخابات آینده حضور نداشته باشد

۲۴م اسفند ،

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:انتخابات آینده میان سه قطب جریان دولت، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خواهد بود که هر کدام از اینها نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در حاشیه نشست جبهه پیروان خط امام و رهبری با عنوان نگاه به آینده دربارهٔ حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: من به طور جدی حضور خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده‌ام از این رو به دنبال این هستم که به صورت منسجم فعالیت‌های خود را دنبال کنم.
 
وی افزود: انتخابات یک گزینه مشترک برای اصولگرایان در راستای ورود به انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و به طور حتم اگر بنده به یک نقطه نظری برسم که حضورم در انتخابات به ضرر و خطر جریان اصولگرایی است به طور حتم کنار خواهم کشید.  
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تعدد نامزدهای اصولگرا در راستای شکست آرای انتخاباتی است اظهار داشت: این موضوع هیچگونه سندیتی ندارد و به طور حتم با توجه به اینکه ۴ تا ۵ نفر در جریان اصولگرایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند اگر هدف اصلی جریان اصولگرایی این باشد که با یک گزینه در انتخابات آینده وارد عمل شوند این موضوع به واقعیت تبدیل خواهد شد.  
 
باهنر خاطرنشان کرد: نشست خبری بنده در راستای اعلام رسمی حضور در انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه برگزار خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ اینکه آیا جنابعالی کاندیدای نهایی جبهه پیروان در پی انتخابات ریاست جمهوری هستید گفت: ما به سازوکاری که جبهه پیروان برای‌مان ترسیم کرده، پایبند هستیم و این موضوع باید به صورت شفاف بیان شود که هنوز هیچ چیز در جبهه پیروان نهایی نشده است و اینها تنها یک سیاه‌نمایی است.
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده افزود: به طور حتم اگر لاریجانی وارد صحنه شود پارامترها تغییر می‌کند.  
 
باهنر با اشاره به اینکه توصیه می‌کنم آیت‌الله هاشمی وارد صحنه سیاست نشود، اظهار داشت: با توجه به مقتضیات سنی و تخریب‌هایی که در دوره قبل نسبت به آیت‌‌الله هاشمی وجود داشته است توصیه می‌کنم که ا یشان در انتخابات آینده حضور نداشته باشند.  
 
وی اظهار داشت: تخریب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی یکدیگر درست نیست و نباید این موضوع صورت بگیرد به طوری که ما شاهد بودیم رئیس دولت نهم کل خدمات قبل را زیر سوال برد این موضوعی است که نباید در کشور رواج پیدا کند.  
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: خاتمی و دوستان او باید بدانند که اگر وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند سونامی رای سال ۷۶ را نخواهند داشت و میزان استقبال مردم از آنها به مانند قبل نمی‌شود.  
 
باهنر با اشاره به اینکه تا به امروز اسم بنده درهیچکدام از نظرسنجی‌ها به دلیل عدم کاندیداتوری وجود نداشته است اظهار داشت: به طور حتم بعد از اینکه بنده اعلام کاندیداتوری کردم می‌توانم دربارهٔ نظرسنجی‌ها صحبت کنم اما این موضوع را نیز باید مدنظر داشت که کسانی که پنج، شش ماه مانده به انتخابات خود را پیروز میدان می‌دانند باید بدانند که اینگونه نظرسنجی‌ها هیچگونه برآیند مشخصی را معلوم نمی‌کند.  
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت:‌ انتخابات آینده میان سه قطب جریان دولت، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خواهد بود که هر کدام از اینها نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند لذا صحنه رقابت انتخابات آینده از رقابت میان گروه‌ها شکل خواهد گرفت.  
 
وی دربارهٔ کناره‌گیری خود به نفع علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: آقای لاریجانی شخصیت قدرتمندی می باشند اما به ایشان توصیه می‌کنم اگر قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را دارند هر چه زودتر این موضع خود را مشخص کنند و به قبل از ثبت‌نام‌ها واگذار نکنند.  
 
باهنر در پایان تاکید کرد: اگر لاریجانی در موعد مقرر حضور خود در عرصه انتخابات را بیان نکند شاید فرایندها اجازه ندهد که به نفع او کنار بکشم.
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.