توصیه وزیر ارتباطات اسبق به اپراتورها

به مرور زمان باید قیمت پیامک و مکالمه در تلفن همراه کاهش یابد نه افزایش؛فن آوری های جدید،تعداد مشتریان،تنوع در خدمات که تکیه گاه این فن آوری قرار می گیرد باعث شده تا در تمام جهان این اتفاق روی دهد.
محمد سلیمانی وزیر اسبق ارتباطات در دولت محمود احمدی نژاد،به اعتدال گفت: قیمت ها درمخابرات،ارتباطات و فن آوری از یک قانون کلی و ساده پیروی می کند که هر چه تعداد مشترکان بیشتر باشد،باید هزینه ها کاهش یابد و قیمت خدمات کمتر شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:انتظار جدی از اپراتور ها این است که همزمان با چتری که باز می کنند،تعداد مشترکان خود را اضافه می کنند و از خدمات روز،ارزش افزوده را توسعه می دهند ؛ با این روش ها در آمد زایی کنند و قیمت تک تک خدماتی که می دهند را پایین بیاورند.
سلیمانی خاطرنشان کرد:به مرور زمان باید قیمت پیامک و مکالمه در تلفن همراه کاهش یابد نه افزایش ؛ فن آوری های جدید، تعداد مشتریان، تنوع در خدمات که تکیه گاه این فن آوری قرار می گیرد باعث شده تا در تمام جهان این اتفاق روی دهد.
وی گفت:البته تلفن ثابت وضعیتش با تلفن همراه متفاوت است، در تلفن ثابت امکان ارائه خدمات ارزش افزوده محدود تر است و قیمت آن چندین سال است ثابت مانده است و اگر افزایش داشته باشد ، منطقی تلقی می شود .
سلیمانی در خاتمه گفت:افزایش قیمت در تلفن های همراه منطقی نیست.
Email this page

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.