توصیه‌های لاریجانی به کاندیداها؛ کاندیداها شرایط کشور را در رفتار سیاسی لحاظ کنند

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتظار مجلس شورای اسلامی از نامزدهای ریاست جمهوری این است که شرایط محیط بین المللی کشور را در تبلیغات و رفتارهای سیاسی خود لحاظ نمایند.

مهر نوشت: در ابتدا جلسه روز چهارشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتظار مجلس شورای اسلامی از کاندیداهای ریاست جمهوری در این مقطع این است که شرایط محیطی بین المللی کشور را در تبلیغات خود و رفتار های سیاسی خود لحاظ نمایند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به نحوی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری عمل کنند که همت و اراده همگان با امیدواری به آینده جهت صیانت از حقوق ملت فراهم گردد.

۳۱ اردیبهشت اسامی ۸ نامزد تایید صلاحیت شده شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

براساس این گزارش در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) احادیثی را در شأن و منزلت آن حضرت بیان کرد.

وی همچنین ضمن تبریک حماسه آزادسازی خرمشهر خاطرات تاریخی را در خصوص رشادت های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر بازگو کرد.

علی لاریجانی تصریح کرد: نتیجه مجاهدت ها و همت ها بلند شهدای دفاع مقدس حرکت بیداری اسلامی در دنیای اسلام که پدیده نو و نویدبخش در دنیای امروز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به حکام بحرین گفت: حکام بحرین باید دست از ایستادگی در مقابل ملت خود بردارند.

وی افزود: ساختار شنیع نظامیان آل خلیفه در تعرض به منزل رهبر مسلمانان بحرین برای مسلمانان قابل تحمل نیست و این گونه اساعه به حریم بزرگان دین نه تنها پیمانه دروغین سلطنت را نشان نمی دهد بلکه حراس سیاستمداران از بقای حکومت را علنی می نماید.

لاریجانی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: اخیراً مسئولان عاجز و درمانده رژیم صهیونیستی به دست و پا افتاده اند که کشورهای غربی را تحریک به تشدید تحریم ها قبل از انتخابات نماید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی توهم دارد که بحث های انتخاباتی در ایران ذهن رهبران ایران را منحرف از رفتارهای ماجراجویانه ایشان کرده غافل از اینکه انتخابات در ایران با همه اختلاف سلیقه ها استحکام بیشتری در مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد خواهد نمود و توان تازهی را برای پیگیری راه امام و شهدا به پیکر اجرایی کشور وارد خواهد کرد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.