توصیه ستاد انتخاباتی تهران به مردم

۲۳خردادماه،

ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان این استان خواست تا در ساعات اولیه امروز با حضور در حوزه‌های رای‌گیری رای خود را در صندوق‌های بیندازند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان استان خواسته شده است با توجه به ازدهام در ساعات آینده در بیشتر شعب اخذ رای استان، کار رای‌گیری خود را در ساعات اولیه آغاز اخذ رای به انجام برسانند.

برای رای دادن در روز ۲۴ خرداد تنها داشتن شناسنامه و شماره ملی کفایت می‌کند.

شعب اخذ رای استان ازساعت ۸ صبح امروز پذیرای شهروندان می باشند.

علی‌اکبر فدایی صبح امروز در استانداری تهران با اشاره به اینکه “مانند همیشه شاهد بودیم که مقام معظم رهبری این بزرگ حماسه‌ساز عصر ما در اولین لحظات پای صندوق‌ رای حاضر شدند”، اظهار کرد: طبق گفته رهبری، مردم رای دادن خود را به تاخیر نیندازند و هرچه زودتر پای صندوق‌ رای حاضر شوند.

وی افزود: گزارش‌هایی که از شعب اخذ رای استان به ما رسیده بیانگر این است که شعب اخذ رای مملو از جمعیت است و رای دهندگان در صف قرار گرفته‌اند. من از مردم می‌خواهم تا نیمه‌روز در شعب حاضر شوند و وظیفه خود را انجام دهند.

فدایی در ادامه با اشاره به اینکه “دشمن در حال رصد ماست”، خاطرنشان کرد: باید با مقاومت دشمن را پشیمان کرد. سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفته است که هرگاه گربه برای رضای خدا موش بگیرد، دشمن هم برای رضای خدا برای ما دل می‌سوزاند.

جانشین ستاد انتخابات استان تهران در پایان گفت: ‌از مردم می‌خواهم هرچه زودتر در شعب اخذ رای حاضر شوند و وظیفه خود را انجام دهند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.