توصیه هایی مفید به آقایون تا بیشتر مورد توجه خانمها باشند

۲۳فروردین۱۳،

مسلما مردی که بتواند در ارتباط گیری با خانمها بیشتر موفق باشد میتواند شریک بهتری را برای آینده اش انتخاب کند و در انتخاب شدن نیز با اقبال بیشتری مواجه است.

مسلما همه ی انسان‌ها با هم یکسان نیستند . علایق و سلیقه‌ها در اشخاص مختلف متفاوت است ، اما معمولا یک سری از خلقیات ، علایق در هر جنسی یکسان می‌باشد ، هر دختری در رویاهایش انتظار  یک شاهزاده  با اسب سفید را می‌کشد ،  امیدوار است هر چه زود‌تر این شاهزاده را ملاقات کند . این مثال یکی از علایق و خلقیاتی است که در همه ی دختر‌ها یکسان است . همان طور که گفته شد نه تنها در دختران بلکه پسران نیز دارای خلقیات یکسانی می باشند .

حال به این پیشنهاد‌ها می‌پردازیم :

۱ـ همه ی دختر‌ها تمایل دارندمرد زندگی‌شان مهربان باشند ،  اگر  مهربان باشد خانم‌ها از اینکه در کنار او می باشند لذت بیشتری می‌برند . 

۲- پسرانی که اخلاق خوبی داشته باشند ، به سادگی بتواند اوضاع و شرایط را با یک سخن خنده دار و جالب خود عوض کند ، همه ی خانم‌ها به آقایانی که  شوخ طب می باشند علاقه دارند ، با آنها بهتر کنار می‌آیند . نه اینکه در حد افراطی شوخ طب باشند چون بیش از حد نیز آزار دهنده می‌شود ، سبب می‌شود اثر عکس داشته باشد و خانمها از شما دوری کنند فقط در حد نرمال .

۳- در دیدار‌های اولیه با نامزدتان هرگز بیش از حد به خانم‌ها نزدیک نشوید ، فاصله ی لازم را با آنها حفظ کنید  زیرا این احساس را پیدا خواهند کرد که شما از این  رابطه مقاصد دیگری را نیز در سر می پرورانید . پس بهتر است که بیش از حد به آنها نزدیک نشوید ، زیرا در این صورت از شما دوری می‌کنند.
۴- صادق باشید، مسلما همه ی انسان‌ها از دروغ گفتن منزجر می باشند و دوست ندارند که کسی در سخنانشان  به آنها دروغ بگوید ، مورد بعدی دروغ گفتن است زیرا اکثر خانم‌ها از دروغ گفتن ، بخصوص دروغ گفتن مردی که دوستش دارند متنفر می باشند ، پس در صحبت‌هایتان راستگو ، صادق باشید تا بتوانید اعتماد خانم‌ها را به خود برانگیزید .

۵- پیشنهاد بعدی نطافت و تمیزی است. هر گاه که می‌خواهید به دیدار نامزدتان بروید قبل از ملاقاتتان حتما به حمام بروید ، اصلاح کنید ، مسواک بزنید ، به وضع ظاهری خودتان برسید .کفش‌هایتان را واکس بزنید ، لباس‌هایتان را اتو کنید ، و …. اقایان محترم  اگر این موارد را رعایت کنید ، محبوب‌تر خواهید بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.