توضیح نماینده دولت در ارتباط با پرداخت خسارت‌های مالی و جانی

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۰۱:۳۱:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

قاضی‌پور در تذکر آیین‌نامه‌ای خواستار شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  نادر قاضی‌پور در جریان بررسی بند ۱-۵ بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۱ ، خواستار توضیح نماینده دولت در ارتباط با سابقه هزینه‌های پرداختی و دریافتی در خسارت‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های بیمه‌ای شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بند ۱-۵ بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۱ در تذکر آیین نامه تصریح کرد: باید سابقه این بند در سال های گذشته مشخص تا عدالت رعایت شود.
در این بند آمده است: به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت تابعه ذی‌ربط اجازه داده می‌شود هردوماه به ترتیب مبلغ پانصد(۵۰۰)ریال و دویست و پنجاه (۲۵۰)ریال از هر واحد مسکونی روستایی و مبلغ یک هزار (۱٫۰۰۰)ریال و پانصد (۵۰۰)ریال از هر واحد مسکونی شهری أخذ و نسبت به بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکین گاز و برق از طریق شرکتهای بیمه با برگزاری مناقصه اقدام کند.
تبصره- وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند گزارش عملکرد این بند شامل منابع دریافتی، هزینه‌های پرداختی به شرکتهای بیمه و خسارتهای پرداختی به مشترکین را هر شش ماه یک‌بار به کمیسیون‌های انرژی و برنامه و بودجه و محاسبات و دیوان محاسبات ارائه کند.
قاضی‌پور در ادامه از نماینده دولت خواست که در این ارتباط توضیحاتی را ارائه کند. پس ازآن نماینده دولت به جایگاه آمد و در این ارتباط گفت: سابقه این بند در گذشته وجود دارد و این قرارداد با بیمه ایران موجود است و تا به اکنون خسارتهای زیادی در این ارتباط گرفته شده است. تمام جزئیات مربوط به این مسئله در بیمه ایران موجود و عددی که دریافت و پرداخت شده نیز کاملا مشخص است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۳۳۱۱۴۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.