توضیحات آملی لاریجانی در مورد جلسه امروز سران قوا

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر دوشنبه میزبان سران قوا بود. رئیس دستگاه قضا پس از مشایعت سران قوا در مورد جلسه امروز با خبرنگاران گفتگو کرد.

وی در مورد محور گفتگوهای سران قوا گفت: این جلسه بسیار خوب بود. با این جلسات مشکلات دستگاهها به صورت عاملی و بدون واسطه برطرف می شود و به نزدیک شدن نظرات خود روسای قوا کمک می کند. این جلسات در مقایسه با جلسات عمومی تاثیر مطلوبی دارد.

رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: در این جلسه در مورد مشکلات عمده کشور اعم از خارجی و داخلی بحث شد که البته دولت هم تلاش می کند وضع موجود بهبود یابد. امیدواریم ثمرات این جلسه در روزهای آینده مشخص شود.

آملی لاریجانی با بیان اینکه این جلسات مصوبه ای ندارد گفت: دستگاههای موجود در کشور وظایف خود را دارند ولی مسئولین دستگاهها می توانند در مورد پاره ای از مشکلات با یکدیگر گفتگو و تعامل داشته باشند.

خبرنگار مهر از رئیس قوه قضائیه سوال کرد: آیا در این جلسه در مورد پرونده های مهم قضایی که میان دولت و دستگاه قضا وجود دارد گفتگویی انجام شد که لاریجانی پاسخ داد: اینگونه که شما می گویید نه ولی برخی توقعات از دستگاه قضایی وجود دارد که توضیح دادیم تا مشکلات برطرف شود.

لاریجانی خطاب به خبرنگاران گفت: به زودی جلسه ای با رسانه ها خواهیم داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.