توضیحات نماینده زاهدان درباره اتفاق تیراندازی ۲ موتورسوار به مردم این منطقه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

422-6.jpg

در پی حمله‌ مسلحانه به تعدادی از شهروندان شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، نماینده زاهدان گفت: تحقیقات در این مورد در جریان است اما هنوز مشخص نمی باشد که این یک اقدام تروریستی باشد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد اتفاق‌ صبح امروز تیراندازی دو موتور‌سوار مسلح به تعدادی از شهروندان زاهدان که از مراسم بزرگداشت عید غدیر بازمی‌گشتند، اظهار نمود: این اتفاق هنوز در دست بررسی است و مشخص نمی باشد که آیا یک اتفاق‌ی تروریستی بوده است یا خیر.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در اثر شلیک‌های مهاجمان به سمت مردم زخمی شدند اما کسی هنوز کشته نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید براینکه اتفاق در دست بررسی است، گفت: هنوز شواهدی در دست نمی باشد که این یک اتفاق‌ی تروریستی بوده باشد و ما فکر می‌کنیم که به احتمال بسیار این اتفاق به مسائل مذهبی هم مربوط نمی باشد.

وی درباره احتمال ارتباط این اتفاق به بمب‌گذاری اخیر در زاهدان و اعدام سه نفر از اعضای خانواده‌ی ریگی بعد از آن اتفاق تاکید نمود: اتفاق امروز به احتمال بسیار ربطی به مسائل مذهبی ندارد هرچند که این اتفاق برای عده‌ای از مردمی که از مراسم بزرگداشت عید غدیر بازمی‌گشتند اتفاق افتاده است.

شهریاری اظهار نمود: در استان سیستان و بلوچستان گروه‌هایی وجود دارند و همواره امکان انجام عملیات مشابه بمب‌گذاری وجود دارد.

وی گفت: بررسی‌ها در مورد اتفاق‌ی امروز و ارتباط آن با گروه‌ها یا مسائل مذهبی هنوز به نتیجه نرسیده است و پی‌گیری‌ها در این مورد ادامه دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.