توضیح تهیه‌کننده «خندوانه» پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا

در پی انتشار خبر ابتلای رامبد جوان به کرونا، تهیه کننده «خندوانه» درباره قسمت‌های پایانی «خندوانه» در فصل هفتم، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ممتازنیوز، سیدعلی احمدی درباره ادامه ساخت «خندوانه» پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا، گفت: برای ۶ قسمت مانده از فصل هفتم در حال تصمیم‌گیری هستیم.

احمدی در یادداشتی خطاب به مخاطبان «خندوانه» نوشت:

“سلام و ارادت
عیدتون مبارک!
امیدوارم سلامت باشید
امروز دقیقاً ۷ ماه است که بیش از ۱۵۰ نفر بروبچه‌های «خندوانه» و «حالا برعکس» در حال تولید این دو مجموعه تلویزیونی هستند.
از واکسن اختصاص یافته برای پروژه‌های در حال تصویربرداری تنها ۱۰ سهمیه به این دو پروژه تعلق گرفت که آن هم چهار نفر از عوامل اصلی راضی به تزریق آن نشده و زدن واکسن را موکول به بعد از همه عوامل کردند.
متأسفانه در روزهای اخیر ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!
امیدواریم با گذشت ایام دشوار ابتلا برای این عزیزان و رامبد عزیز بتوانیم شش برنامه انتهایی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنیم.
هم اکنون درحال برگزاری جلسات حضوری و آنلاین برای ایده‌پردازی این شش برنامه هستیم.
«خندوانه» دوست داشت مثل همیشه در این روزهای سخت کنار مردم عزیز خوزستان باشد و از همین‌جا مراتب هم‌دردی و تأسف عمیق‌مان را از حال این روزهای هموطنان عزیزمان در آن خطه شریف اعلام می‌کنیم.
حال عمومی همکاران عزیزم و رامبد جوان خوب است.
از همه شما مردم عزیز درخواست داریم با جدی گرفتن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با قطع زنجیره انتقال این ویروس ضمن حفظ سلامتی خود و عزیزانمان به کمک کادر درمان بشتابیم.

همیشه محتاج دعاتون هستیم
با احترام و ارادت
سیدعلی احمدی
تهیه کننده «خندوانه»”

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.