توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

معاون سیما درباره‌ی روند پیگیری وضعیت فیتیله‌ای‌ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت، توضیح داد: در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.

توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما ضمن بازدید از پشت صحنه مجموعه «پشت بام تهران» در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره‌ی برخورد جدی صداوسیما با متخلفان که در هفته‌های اخیر نمونه‌هایش را در توقف برنامه «فیتیله» و همچنین ممنوع‌التصویر شدن یکی از مجریان تلویزیون شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: به هر حال سیاست جدید سازمان صداوسیما همین است که در مقابل تخلفات سخت‌گیری شود.

معاون سیما همچنین در بخش دیگری درباره‌ی ممنوع‌التصویری علی ضیا که به طور رسمی خبر آن از تلویزیون اعلام شد، ‌توضیح داد: اعلام این خبر در اخبار سیما اشتباه بود و قرار نبود به شکل علنی آن هم به این شدت اعلام شود اما این اتفاق افتاد.

معاون سیما در ادامه درباره‌ی روند پیگیری وضعیت فیتیله‌ای‌ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت، توضیح داد: در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.

توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

وی سپس گفت: درباره زمان بازگشت علی ضیاء و فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون، کمیته رسیدگی به تخلفات مشخص خواهد کرد که چه زمان این اتفاق خواهد افتاد.

پورمحمدی همچنین در ادامه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون و مجموعه «پایتخت»‌ که آیا برای نوروز ۹۵ ساخته خوهد شد؟ اعلام کرد: «پایتخت ۵» را در نوروز ۹۵ نداریم، اما همان گروه قرار است برای رمضان سال آینده سریال جدیدی را بسازند.

معاون سیما درباره‌ی راه‌اندازی رسمی شبکه تهران به صورت اچ‌دی نیز توضیح داد: دیگر شبکه‌ای به نام اچ‌دی نداریم و شبکه اچ‌دی همان شبکه تهران است. مدیر شبکه تهران آقای کاوه در حال حاضر فعالیت‌های این شبکه را انجام می‌دهد تا راه‌اندازی شود.

وی درباره درخواست حوزه علمیه مبنی بر نظارت و تصویب فیلمنامه‌هایی که با محوریت روحانیون ساخته می‌شوند نیز اظهار کرد:‌ ما نمی‌توانیم فیلمنامه‌ها را به حوزه علمیه بفرستیم چون تعداد آن‌ها زیاد است. اما اگر فیلمنامه‌ای نیازمند مشاوره باشد با آن‌ها مشورت خواهیم داد.

پورمحمدی در پایان درباره تولید و پخش مستندهای بحران که در ارتباط با کشورهای سوریه و عراق ساخته می‌شود و اینکه آیا قرار است مستنداتی در ارتباط با آن‌ها تولید شود، توضیح داد: گروه مستند شبکه افق برنامه‌هایی را در ارتباط با مستندهای بحران آماده‌سازی می‌کنند.

توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا

علی ضیا

نوشته توضیح صدا و سیما درباره ی وضعیت علی ضیا اولین بار در سایت خبری ممتاز نیوز پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.