توضیح مخابرات دربارهٔ کاهش ۱۹ ریالی سود سهم خود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مخابرات در گزارشی جداگانه به اداره نظارت بر ناشران بورس توضیحاتی دربارهٔ سبب اصلاح صورت‌های مالی دوره ۶ ماهه منتهی به /۶/۳۱ و به دنبال آن کاهش سود هر سهم آورده است.
 
 
شرکت مخابرات ایران بعد از ارائه گزارش‌ و صورت‌های مالی میان دوره‌ای شش ماهه منتهی به /۶/۳۱ به سازمان بورس و اوراق بهادار، اصلاحیه‌ای را در ارتباط با این گزارش به اداره نظارت بر ناشران بورس ارسال کرده و در آن به تغییر اعداد و ارقام سود اشاره کرده است.
 
در متن نامه مدیر عامل مخابرات آمده است که "احتراما به آگاهی می‌رساند، اصلاحات انجام شده در صورت‌های مالی دوره میانی منتهی به تاریخ /۶/۳۱ به منظور رفع ابهام حسابرس و بازرس قانونی مبلغ ۸۷۵۰۰۰ میلیون ریال مطالبات از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان با توجه به تفاهم‌نامه تنظیمی فیمابین در اعداد هزینه‌های قطعی این شرکت منظور که با اعمال حساب مبلغ مذکور سود هر سهم به مبلغ ۱۹ ریال کاهش یافته است.
 
مضافا طی بند ۱۰ گزارش قبلی حسابرس قید گردیده نماینده سهام عدالت در اغلب جلسات هیات مدیره حضور نیافته که در گزارش اخیر این مضمون به نماینده سهام عدالت در تعدادی از جلسات هیات مدیره حضور نیافته اصلاح شده است."

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.