توضیح مخابرات در خصوص ضرب الاجل پرداخت صورتحساب فروردین همراه اول:می خواهیم پیامک رایگان بدهیم!

۱۱اردیبهشت،

 

خبرآنلاین: در حالیکه همراه اول با ارسال پیامک صورتحساب ماه فروردین مشترکان، ضرب الاجل پرداخت تعیین کرده اما مدیر روابط عمومی مخابرات همچنان تاکید دارد که تعیین زمان پرداخت برای ارائه تسهیلات به مشترکانی است که قبوض خود را ماهانه پرداخت می کنند.
 
زارعیان معتقد است: به کسانی که هر ماه صورتحساب خود را پرداخت می کنند قراراست همراه اول ۳۰۰ پیامک رایگان هدیه دهد.
 
طی روزهای قبل همراه اول با ارسال ۳ پیامک به مشترکان خود از ارسال صورتحساب فروردین ماه خبرداد. پس از آن بود که صورتحساب مشترکان در قالب دومین پیامک برای صاحبان خطوط دائمی همراه اول ارسال شد. اگر از افزایش یکباره قیمت در قبوض فروردین ماه بگذریم باید به پیامک سوم اشاره کنیم که در آن تاکید شده بود مهلت پرداخت این صورتحساب ۱۲ اردیبهشت ماه است.
اما زارعیان همچنان تاکید دارد: این مهلت پرداخت تنها برای ارائه تسهیلات است و وقتی از وی می پرسیم که به غیر از پیامک رایگانی که هر دو ماه یکبار هم اگر مشترکان به موقع صورتحساب خود را پرداخت می کردند، آنرا دریافت می کردند چه تسهیلات دیگری قراراست در نظر گرفته شود می گوید: به هرحال همکاران ما در حال بررسی می باشند و اگر طرح پرداخت ماهانه جواب دهد قطعا بررسی ها برای اعطای تسهیلات بیشتر صورت خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی مخابرات در عین حال تاکید می کند: در قبل ما در ازای پرداخت به موقع قبوض دوماهه، پیامک رایگان اختصاص می دادیم اما اگر مشترکی هر ماه قبوض خود را پرداخت کند در انتهای دو ماه ۶۰۰ پیامک رایگان در اختیار دارد به گونه ای که در ماه اول در صورت پرداخت بموقع ۳۰۰ پیامک رایگان هدیه می گیرد و در ماه بعدی آن ۳۰۰ پیامک دیگر که جمعا هر دو ماه ۶۰۰ پیامک رایگان خواهد داشت.
 
 
این درحالی است که بسیاری از مشترکان همراه اول از افزایش قیمت قبوض و همچنین تعیین مهلت پرداخت گلایه دارند.
یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: در پیامکی که دیروز برای من آمده هزینه یک ماه فروردین حدود سی هزار تومان اعلام شده و تا روز ۱۲ اردیبهشت مهلت پرداخت داده شده است. در حالی که در دوره قبلی یعنی صورتحساب بهمن و اسفند حدود ۲۳ هزار تومان بوده است. بنابراین برای یک ماه افزایش بیش از صدو سی درصدی داشته است. استفاده از تلفن همراه با این وضع چندان نمی صرفد. خودم فکر می کردم از عید به این طرف نسبت به قبل از عید بسیار کمتر از تلفن استفاده کرده ام.
یا مخاطبی دیگر در قسمت نظرات گزارش خبرآنلاین تحت عنوان " هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟" گلایه کرده است: مدیرکل روابط عمومی مخابرات فرمودند که قبوض هنوز هم به صورت دوماه یکبار میاد در حالیکه (۱) بعد از دریافت این پیام به وبسایت همراه اول رفتم تا ببینم چه خبراست. کلا قبض دوره ۶ سال ۹۱ برداشته شده و قبض اول فروردین تا اول اردیبهشت ۹۲ به عنوان قبض پایان دوره معرفی شده است. (۲) با ۹۹۹۰ تماس گرفتم تا لااقل دوره۶ ، سال ۹۱ رو پرداخت کنم. اونجا هم پایان دوره همین فروردین ۹۲ اعلام می گردد. 
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: برای بنده هیچوقت قبض دو ماه از هفتاد هزار تومان تجاوز نکرده اما قبض فروردین به تنهایی ۵۲۰۰۰ تومان شده ضمن اینکه شامل جایزه ۳۰۰ پیامک رایگان هم بودم! بعد هم اس ام اسی با این مضمون از طرف همراه اول امده که مهلت پرداخت فروردین را تا ۱۲ اردیبهشت اعلام کرده اگر آقای مدیر کل می گویند که فقط جهت اطلاع است پس چرا مهلت تعیین می کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.