توضیح کارگردان ˝مادر قلب اتمی˝ دربارهٔ یک پوستر/ می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کارگردان فیلم ˝مادر قلب اتمی˝ با تاکید بر اینکه پوستر انتشار یافته در فضای مجازی به نام این فیلم توسط عوامل رسمی فیلم طراحی و اجرا نشده و آنها نمی‌دانند چه کسی این کار را انجام داده است، چنین حرکتی را در راستای حاشیه‌سازی برای فیلمش دانست.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر،علی احمدزاده کارگردان سینمای ایران دربارهٔ آخرین وضعیت پروژه سینمایی “مادر قلب اتمی”  گفت: تدوین این فیلم به تازگی به پایان رسیده است و مراحل فنی کار طی می‌شود.

او ادامه داد: حسین ابوالصدق این روزها مشغول کار صداگذاری فیلم “مادر قلب اتمی” است که با برنامه ریزی های انجام شده طی هفته آینده کار صداگذاری به پایان خواهد رسید. بعد از اتمام صداگذاری فیلم، سهند مهدیزاده کار ساخت موسیقی را آغاز می‌کند.

احمدزاده دربارهٔ حاشیه های ایجاد شده برای پوستر فیلم تازه‌اش عنوان کرد: من در جریان طراحی این پوستر نبوده ام و این طرح در فضای مجازی منشتر شده است. به اعتقاد من عده‌ای می‌خواهند قبل از اکران فیلم “مادر قلب اتمی” حاشیه‌هایی برای آن ایجاد کنند ولی روش حرفه‌ای این است که اطلاعات فیلم از کانال‌های رسمی تهیه و منتشر شود. باز هم تاکید می‌کنم که این پوستر در فضای مجازی انتشار یافته و ما هم در جریان آن نبوده‌ایم.

طی روزهای قبل پوستری منتسب به فیلم “مادر قلب اتمی” در فضای مجازی انتشار یافت که طرح روی آن انتقادی را از سوی یکی از رسانه‌ها ایجاد کرد.

“مادر قلب اتمی” عنوان دومین فیلم علی احمدزاده بعد از فیلم “مهمونی کامی” است. احمدزاده پیش از این ساخت فیلم های کوتاه “آوانتاژ”، “کولاژ” و … را در کارنامه خود دارد.

تمام صحنه های “مادر قلب اتمی” در تهران فیلمبرداری شده است و پیش از این در خبرها آمده که در این فیلم اشاره ای به مساله هسته‌ای شده و پروانه ساخت این فیلم اواخر سال ۹۲ از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.

پگاه آهنگرانی، ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی “مادر قلب اتمی” می باشند. داستان فیلم با مهمانی شخصیتی با عنوان کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.