توطئه‌های تبهکارانه و شیطانی ۲ پلیس قلابی+عکس

۳ م دیماه ،

ممتازنیوز: ۲ پلیس مرموز همه را فریب می‌دادند تا توطئه‌های تبهکارانه و شیطانی خود را به مرحله اجرا درآورند. 

به گزارش ایران این ۲ تبهکار نه تنها به اخاذی‌های خیابانی دست می‌زدند بلکه در نقش پلیس وارد خانه‌های اهالی ورامین شده و نیت سیاه خود را عملی می‌کردند. 

روز شنبه ۱۸ آذرماه سال‌جاری ماجرای رفت و آمدهای مرموز یک سمند با ۲ سرنشین جوان که لباس پلیس بر تن داشتند به پلیس ۱۱۰ ورامین مخابره شد. با اعلام این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری ورامین در محل حاضر شده و مانع حرکت آنان شدند. 

۲ جوان مرموز در حالی که لباس پلیس بر تن داشتند وقتی خود را در برابر مأموران کلانتری دیدند خیلی خونسردانه از خودرو پیاده شده و ادعا کردند که در مأموریت می باشند. این ادعاها در حالی بود که مأموران کلانتری ورامین به رفتارهای این ۲مرد مشکوک شده و برای اطمینان از ادعاهای آنان خواستند تا مدارک شناسایی‌شان را نشان دهند که در این لحظه ۲ مرد مرموز به تناقض‌گویی افتادند و سعی کردند با ادعاهای دروغین، پلیس را گمراه کنند که دستشان پیش مأموران رو شد و هر دو دستگیر شدند. بدین ترتیب بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ورامین برای افشای دیگر جرم‌های این ۲ پلیس قلابی وارد عمل شوند. 

در گام اول تحقیقات کارآگاهان «محمد» را که ادعا داشت همدستش در این سناریو نقشی نداشته تحت بررسی قرار دادند تا این که مشخص شد پلیس قلابی که خود را با مشخصات دروغین به نام محمد معرفی کرده ۲ بار سابقه زندان دارد که هر بار با نام‌های جعلی خود را تسلیم پلیس کرده است. 

با اطلاعات به دست آمده کارآگاهان به سراغ صاحب اصلی کارت ملی رفتند که وی در بازجویی‌ها گفت مدتی بود کیف پولم را دزدیده بودند و هیچ اطلاعی از کارت ملی‌ام نداشتم. 

در گام بعدی تحقیقات، کارآگاهان پی بردند که مأمور قلابی نقشه‌های سیاهش را در شهرک غرب تهران به اجرا درآورده و در نقش مأمور قلابی از مردم اخاذی کرده است. کارآگاهان به سراغ صاحب خودروی سمند که پلیس‌های قلابی با آن در خیابان‌ها گشتزنی می‌کردند رفته و پسر جوان که در شهرک غرب زندگی می‌کند وقتی فهمید طعمه مأموران قلابی شده حیرت‌زده به پلیس گفت: جلوی خودروام را گرفت و می‌خواست آن را به پارکینگ ببرد و زمانی که التماس کردم مرا ببخشد با چرب‌زبانی و گرفتن پول باهم دوست شدیم و هر روز باهم در تماس بودیم که بعد از مدتی به بهانه کلاس‌های آموزش نوپو و گرفتن مجوز برای حمل گاز اشک‌آور خودرویم را در اختیارش قرار دادم تا بتواند مرا به این کلاس‌ها ببرد و من نیز که به چرب‌زبانی‌ها و لباسی که در تن داشت اطمینان کرده بودم فکر نمی‌کردم طعمه یک تبهکار شده باشم. 

تحقیقات گسترده پلیسی نشان داد که مأمور قلابی به بهانه‌های مختلف و با وجود پوشیدن لباس پلیس از طعمه‌هایش سرقت کرده و در بعضی از سناریوهایش وارد خانه‌های طعمه‌هایش شده و اقدامات شیطانی نیز داشته است. 

بنا به این گزارش، بازپرس مسعودی با توجه به اخاذی‌ها و نقشه‌های سیاه این ۲ پلیس قلابی خواست تا عکس آنان در شوک روزنامه انتشار یافتن یابد تا کسانی که طعمه این ۲ مرد قرار گرفته‌اند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ورامین یا به پلیس آگاهی ورامین مراجعه کنند. 

سرگرد گلستانی رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ورامین در راستای این پرونده به شوک گفت: پلیس وظیفه دارد تا کارت شناسایی خود را به مجرم نشان دهد و از همه تقاضا می‌کنم در صورت ملاحظه مأموران از آنان بخواهند کارت شناسایی خود را نشان دهند و اگر دیدند رفتارهایشان مرموز است با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند. 


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.