توفان در ورزش اصفهان : باجناق بزرگ از سپاهان رفت ، باجناق کوچک به ذوب آهن آمد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – یک شب پس از برکناری محمدرضا رحیمی از سپاهان ، باجناق او سعید آذری ، بار دیگر هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت.

به گزارش ممتاز ؛ تحولات در دولت قبل از هر چیز آثارش در ورزش را در تیم های ورزشی گذاشت . محمدرضا رحیمی مدیرعامل موفق سپاهان بعد از ۲ سال خوب با این تیم ناچار به جدایی شد چون به این نتیجه رسیده بود که باید حکم برکناری کرانچار را بزند. کسی که برای تیم اصفهانی دو جام گرفته و قرارداد امسالش ۷۸۰ هزار دلار بوده است. او می خواست با کنار گذاشتن کرانچار محرم نویدکیا را به هدایت این تیم بگذارد اما هیات مدیره تیم پای او نایستادند و با رفتن رحیمی در شرایطی که گفته می گردد باری دیگر دکتر محمود اسلامیان به وزارت صنعت و معدن بر می گردد و همین حالا هم چهره ای ورزشی یعنی مهدی کرباسیان مدیریت ایمیدرو را در دست دارد ، سبب شده تا شرایط مدیریتی تیم های صنعتی اصفهان حسابی دستخوش تغییرات باشد. رحیمی که می خواست در تیمش انقلاب فنی کند ذوب در تغییرات مدیریتی شد و جایش را فعلا به ترابیان به عنوان سرپرست امور مدیریتی تیم داده است تا بزودی از میان خلیلیان و ساکت یکی جای او را بگیرد.
تنها یک شب بعد از عزل رحیمی در دیگر تیم اصفهانی هم مدیریتش دستخوش تغییر شد. سعید آذری مدیر موفق دهه ۸۰ ذوب آهن که قهرمان وزنه برداری آسیا بوده است و دوره موفق ورزش ذوب آهن با او رقم خورده است بسیار بی سر و صدا جای خسرو ابراهیمی را گرفت. آذری که باجناق کوچک محمدرضا رحیمی است.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.