توقع تماشاگران آثارمان را بالا برده ایم

۷ م دیماه ،

کارگردان نمایش “درخشش در ساعت مقرر” معتقد است این اثر نمایشی یکی از پیچیده ترین و فنی ترین آثار نمایشی گروه تئاتر شایا از تاسیس آن تا کنون بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ؛ حمیدرضا نعیمی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بخشی از تماشاگران با آثار نمایشی گروه تئاتر شایا آشنا می باشند و می دانند که این گروه هر بار  یک موضوع انسانی و بزرگ را دستمایه کارهای خود قرار می دهند و در این چالش از کنار هر چیزی راحت نمی گذرند .
وی ادامه داد:براین اساس کار برای گروه تئاتر شایا دشوار خواهد شد چرا که توقع تماشاگر را تا حدی بالا بردیم که تحت هر شرایطی نباید از آن میزانسن پایین تر حرکت کنیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم که کیفیت اثرافزایش پیدا کند. به همین جهت نمایش درخشش در ساعت مقرر یکی از فنی ترین و پیچیده ترین آثار نمایشی است که در گروه تئاتر شایا طی این سالها تجربه شده است.
این نویسنده و کارگردان تئاترگفت: اجرای دو نمایش همزمان برای تماشاگر سخت سلیقه و البته پردرک ایرانی و اگر بپذیریم کم حوصله کار بسیاردشواری است . تا این لحظه میزان آمار تماشاگران و بازتاب هایی که در رسانه ها دنبال می کنیم و صحبتهایی که بعد از اجرا با ما می گردد نشان دهنده رضایتی است که اغلب تماشاگران از این نمایش دارند .
نعیمی تصریح کرد: امیدوارم در روزهای باقیمانده این اجرا بتوانیم همچنان شاهد این استقبال باشیم اما آنچه می توانم به عنوان یک گلایه مطرح کنم این است که چرا دوستان منتقد نسبت به نقد و چالش اثر به هر شکل موافق و مخالف کاری در شایسته این اثر انجام نمی دهند .
گفتنی است؛ نمایش “درخشش در ساعت مقرر” هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ با در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.