توقف اجرای ˝مرغ باران˝ پری صابری

۲۸اردیبهشت،

به سبب همزمانی اجراهای نمایش ˝مرغ باران˝ با جشنواره موسیقی نواحی اجرای این نمایش به مدت ۳ روز متوقف شد.

به گزارش هنرآنلاین، مسئول پایگاه اینترنتی فروش بلیط تالار وحدت در توضیح اینکه چرا فروش بلیط نمایش “مرغ باران ” پری صابری متوقف شده است گفت: به سبب تداخل با جشنواره موسیقی نواحی از تاریخ ۲۹تا ۳۱ اردیبهشت اجرای نمایش مرغ باران متوقف شده است و از چهارشنبه دوباره اجرا خود را از سرخواهد گرفت.

از سوی دیگر، جهانگیر کوثری تهیه کننده این نمایش در حالی که تمایل چندانی به توضیح در خصوص سبب توقف اجرای این نمایش نداشت تنها بیان کرد: توقف نمایش مرغ باران به سبب تداخل ساعت با جشنواره موسیقی نواحی توجیه مناسبی برای ممانعت سه روز از اجرای نمایش مرغ باران نیست.

در این نمایش که از ده اردیبهشت هر شب راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در تالار وحدت اجرا می شد، بازیگرانی چون انوش معظمی (کاوه آهنگر)، امیریل ارجمند (جمشیدشاه)، پژمان کاشفی (ضحاک)، علیرضا ناصحی (اهریمن)، شهرام نجاتی (فریدون)، الهام دهقانی (نور)، هانا کامکار (مهر)، امین آذری (خوانگوی)، فرشته نوید (مونس) به همراه جمعی از بازیگران جوان در این نمایش بازی میکردند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان آهنگساز:ارسلان کامکار، طراح صحنه و لباس:امیر اثباتی، مدیر تولید: محمد قدس، دستیار کارگردان و برنامهریز:منصوره علییاری، طراح و اجرای ویدیوآرت: حسام نورانی. نام برد.

این اثر از شاهنامه الهام گرفته شده و شیوه اجرا نمایش به گونهای است که از داستان زندگی جمشیدشاه آغاز و به شعرای معاصر و نیما یوشیج ختم میشود.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.