توقف انتشار کتاب از سوی انتشارات سید مهدی شجاعی

توقف انتشار کتاب از سوی انتشارات سید مهدی شجاعی

توقف انتشار کتاب از سوی انتشارات سید مهدی شجاعی

قائم مقام انتشارت «نیستان» از چاپ پنجم کتاب «کمی دیرتر» نوشته «سیدمهدی شجاعی» در کمتر از ۷ ماه پس از انتشار خبر داد و گفت: شرایط نامناسب بازار کاغذ، موجب توقف فعلی چاپ کتاب در این انتشارات شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

تاریخ : شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۵:۳۸

سیدعلی شجاعی، قائم مقام انتشارت «نیستان» درباره کتاب «کمی‌ دیرتر»، بیان داشت: این اثر سال گذشته به قلم «سیدمهدی شجاعی» از سوی انتشارت «کتاب نیستان» منتشر شد. وی با بیان اینکه چندی پیش این اثر برای پنجمین بار در تیراژ ۵ هزار نسخه منتشر و روانه بازار نشر شد، اضافه کرد: کتاب «کمی دیرتر» در گذشته با تیراژ ۲۰ هزار نسخه منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه شده است.
شجاعی ادامه داد: بازار کاغذ از شرایط نامناسبی برخوردار است و به همین دلیل از چندی پیش تاکنون هیچ اثری در این انتشارات تجدید چاپ و یا منتشر نشده است. بر اساس این گزارش، کتاب «کمی دیرتر» اثر «سیدمهدی شجاعی» دربردارنده چهار فصل با عنوان «زمستان»، «پاییز»، «تابستان» و «بهار» است؛ نویسنده در این اثر نگاهی متفاوت و نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز دارد.
به تازگی چاپ پنجم کتاب «کمی دیرتر» در ۲۶۷ صفحه و با قیمت ۸۹۰۰ تومان منتشر و بر روی قفسه‌های کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۴۵۳۲۱

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.