توقف بارسلونا مقابل مالاگای ده نفره

۲۷م دیماه ،

کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی دشوار شده و آنها نتوانستند پیروزی سه بر یک یکشنبه در لیگ مقابل این حریف سرسخت را تکرار کنند.

هر دو تیم تغییرات گسترده‌ای در ترکیب داشتند و نسبت به بازی لالیگا که یکشنبه برگزار شده بود در مجموع ۱۵ بازیکن در ترکیب دو تیم تغییر کرده بودند. لیونل مسی هم در ابتدای دیدار چهار توپ طلای خود را به داخل میدان آورد و به تماشاگران نشان داد.

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط آغاز کرد و الکسیس سانچس در ابتدای بازی یک موقعیت بسیار عالی را از دست داد. اما بارسا در دقیقه ۲۶ از حریف عقب افتاد. خوسه پینتو توپ را به تیاگو آلکانتارا سپرد و او با سرآسیمگی توپ را از دست داد. مانوئل ایتورا توپ را گرفت و آن را با خونسردی به گل تبدیل کرد.

اما برتری مالاگا تنها سه دقیقه دوام داشت. لیونل مسی از سمت راست حرکت کرد و هرچند ولیگتون توپش را گرفت، اما مسی توپ را از او پس گرفت و با حرکتی خوب گل تساوی را زد. چند ثانیه بعد از آغاز مجدد بازی بود که کرنر تیاگو را کارلس پویول با پشت سر به شکلی بسیار تماشایی به گل برتری تبدیل کرد.

سپس الکسیس موقعیت عالی دیگری را از دست داد.

مالاگا در دقیقه ۷۵ ده‌نفره شد. سسک فابرگاس با پاسی فوق‌العاده پدرو را با کارلوس کامنی تک به تک کرد، که ناچو مونریال از پشت او را زد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. هر سه بازیکن تازه‌وارد بودند.

بارسا به حملاتش ادامه داد اما مالاگا با سرسختی دفاع می‌کرد و سرانجام در دقیقه ۸۹ گل تساوی را هم زد. کاماچو روی ضربه ایستگاهی دودا در محوطه جریمه با اشتباه بازیکنان بارسا صاحب توپ شد و آن را به راحتی وارد دروازه پینتو کرد.

به این ترتیب مالاگا دو گل ارزشمند در نوکمپ به ثمر رساند و امید دارد که در بازی برگشت با گرفتن نتیجه‌ای قابل قبول بارسلونا را حذف کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.