توقف ساخت مسکن مهر پردیس/ تاخیر در تحویل واحدها

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مبلغ پرداختی بانک مسکن برای آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر پردیس متوقف شده که این امر سبب توقف ساخت و ساز این پروژه می‌شود و تحویل واحدهایی که در شهریور قول داده شده بود نیز به تعویق می‌افتد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir)،حسن ولی‌پور، سرپرست شرکت عمران شهر تازه پردیس دربارهٔ اطلاعیه روز قبل این شرکت مبنی بر ” عدم پرداخت پول از سوی بانک مسکن برای پروژه‌های واحدهای این شهر” اظهار کرد: بانک مسکن برخلاف رویه دو سال قبل، سوم اردیبهشت‌ امسال اعلام کرد، از پرداخت هرگونه هزینه‌ آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر اجتناب می‌کند.

وی افزود: این اقدام در صورتی اعلام شده که هیچ اعلام قبلی از سوی بانک مسکن صورت نگرفته بود و بدین ترتیب پول ناظران پرداخت نمی‌شود و تمام پروژه‌ها متوقف خواهد شد.

در آینده نزدیک تحویل مسکن مهر پردیس نداریم

سرپرست شرکت شهر تازه پردیس با بیان این‌که از امروز ناظران می‌گویند دستوری برای ادامه‌ بتن‌ریزی‌ها نمی‌دهند، تاکید کرد: بدین ترتیب توقف در ادامه‌ پروژه‌ها اتفاق خواهد افتاد.

ولی‌پور تاکید کرد: پیگیری‌هایی از سوی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران صورت گرفته اما اگر در حال حاضر هم جلوی این روند گرفته شود خسارات و بار مالی ایجاد شده که مشخص نیست پرداخت آن به عهده کیست.

مدیر عامل شرکت عمران شهر تازه پردیس با بیان این‌که با ادامه‌ این روند دیگر هیچ قولی برای تحویل واحد‌ها در آینده نزدیک نمی‌توان داد، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته واحد‌هایی در شهریور آماده تحویل بودند که با این اتفاق دیگر نمی‌توان امیدی به آماده‌سازی و تحویل این واحد‌ها داشت.

 

ایسنا

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.