توقف فروش نفت معنا ندارد

جام جم آنلاین: وزیر نفت از اشتغال ۱۰۰هزار نفری در پارس جنوبی در شدیدترین تحریم‌ها خبر داد و گفت: کشورهای غربی به هیچ عنوان نمی‌توانند فروش نفت ایران را متوقف کنند و روش‌های مختلف جایگزین برای فروش نفت اندیشیده شد.

رستم قاسمی در چهاردهمین همایش فرماندهان بسیج وزارت نفت گفت: امروز کشور در حقیقت به دلیل مسائل مختلف در شرایط خاصی به سر می‌برد. به طوری که دشمنان از سال‌ها قبل به دنبال این هستند که کشور پهناور ایران که دارای منابع بی‌بدیلی در دنیا است در اختیار خود گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه حکومت اسلامی بر سر این منابع بی‌بدیل حکمرانی می‌کند و دشمنان در پی آن هستند که یا حکومت را ساقط کنند و یا اینکه نگذارند منابع بالقوه ایران به بالفعل تبدیل شود.

وزیر نفت اظهارداشت: هم اکنون کشورهای ابرقدرت به دنبال این هستند تا پیوند ملت و مسئولین را از هم جدا کنند و مسائل انرژی هسته‌ای فقط بهانه‌ایی است که آنها نگذارند جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از آنچه که اکنون است بشود.

وی با اشاره به اینکه اگر ما انرژی هسته‌ای خود را نیز تعطیل کنیم کشورهای غربی باز ساکت نخواهند شکست تصریح کرد: هم اکنون جنگی را که کشورهای غربی علیه ایران راه‌انداخته‌اند یک جنگ تمام عیار اقتصادی است .صنعت نفت نیز در خط مقدم این جنگ قرار دارد زیرا کشورهای غربی فکر می‌کنند اگر صنعت نفت ایران را با تحریم مواجه کنند یک فشار اقتصادی به مردم و کشور ایجاد کرده‌اند و از این طریق می‌توانند به دولت فشار وارد کنند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.