توقف فروش ۳ خودرو فولکس

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقف فروش 3 خودرو فولکس

توقف فروش ۳ خودرو فولکس

پرشین خودرو: گروه خودروسازی فولکس واگن دستور توقف فروش سه مدل از خودروهایش را صادر کرد.

به گزارش ممتازنیوز، شرکت خودروسازی فولکس در مدل های ۲۰۲۴ خودروهای جتا، بیتل، بیتل سقف تاشو و پاسات اشکالی دیده که از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود خواسته است تا اطلاع ثانوی از فروش این خودروها خودداری کنند تا برای رفع این نقص اقدام کند.
مشکلی که گزارش شده نشت از سیستم انتقال قدرت (گیربکس) است و آن را به یک اورینگ نسبت می دهند که در شرایط نادر می تواند آتش سوزی به وجود آورد. اما واقعیت این است که تا به حال هیچ آتش سوزی، تصادف یا جراحت گزارش نشده است. در بین محصولات فولکس واگن ۲۰۲۴ خودروهایی با گنجایش ۱٫۸ لیتر و دنده اتوماتیک به این مشکل مبتلا هستند. گفته می شود که تنها ۲۵ هزار دستگاه از خودروهای فولکس با این مشکل رو به رو هستند که هنوز همگی به فروش نرفته و در اختیار نمایندگی ها است و می توان قبل از آن که به دست مشتری برسد، نقص موجود را رفع کرد. سخنگوی فولکس گفته، آن تعداد از خودروهای نقص داری که فروخته شده شناسایی و با صاحبان آن تماس برقرار می شود. فولکس واگن از ترس عواقبی که برای جنرال موتورز پدید آمده، قرار است به سرعت اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی آمریکا را هم در جریان بگذارد.
حالا که جنرال موتورز به خاطر یک قطعه ناچیز در سویچ خودروها مارگزیده شده، سایر خودروسازان هم برای پیشگیری از نقره داغ شدن، دستپاچه شده اند.
در سال ۲۰۲۴ تا به حال جنرال موتورز ۷ میلیون دستگاه خودرو و تویوتا ۸ میلیون دستگاه را فراخوانده اند تا نقص آنها را برطرف کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.