توقف میلان مقابل لاتزیو/پیروزی ناپولی و یوونتوس در هفته دهم کالچو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – هفته دهم رقابت های لیگ ایتالیا در حالی برگزار شد که تیم رم با یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش ممتاز؛در هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا دیشب ۸ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها میلان به مصاف لاتزیو رفت،یوونتوس در خانه از کاتانیا پذیرایی کرد و ناپولی هم که از تیم های صدرنشین است به مصاف فیورنتینا رفت.

در سن سیرو میلانی ها که یک فصل بد را پشت سر می گذارند با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل لاتزیو متوقف شدند.ابتدا کاکا(در دقیقه ۵۴)آنها را از حریفشان پیش انداخت اما (در دقیقه ۷۲) میشائیل سانی گل مساوی را به ثمر رساند تا سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی باشد.

با این تساوی میلانی ها دوازده امتیازی شدند تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پارما در رتبه دهم جدول قرار بگیرند.

در فلورانس تیم ناپولی در حالی مقابل فیورنتینا به پیروزی رسید که آنها ابتدا(در دقیقه ۱۲)توسط کایخون به گل رسیدند.اما شانزده دقیقه بعد جوزپه روسی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم با همین نتیجه تساوی به رختکن رفتند.با آغاز نیمه دوم و در حالی که ده دقیقه بیشتر از این نیمه نگذشته بود والون بهرامی گل دوم ناپولی را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و ناپل با گرفتن سه امتیاز جایگاه خودش در رده دوم جدول رده بندی را تثبیت کند.

در دیگر بازی مهم این هفته هم یوونتوسی ها یک بازی پر گل را رقم زدند.آنها که میزبان کاتانیا بودند موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر رقیب خود را بدرقه کنند.آرتور ویدال(در دقیقه ۲۸)،آندره آ پیرلو(در دقیقه ۳۴)،کارلوس توز(در دقیقه ۶۶) و لئوناردو بونوچی(در دقیقه ۷۱) ۴ پل یوونتوسی ها را به ثمر رساندند.

یووه ای ها با گرفتن سه امتیاز این بازی به عدد ۲۵ در جدول رده بندی رسیدند اما به سبب تفاضل گل کمتر پایین تر از ناپولی در رده سوم قرار گرفتند.

سایر نتایج بازی های دیشب به شرح زیر است:

کالیاری ۰ – ۳ بلونیا

جنوا ۱ – ۰ پارما

لیورنو ۳ – ۳ تورینو

ساسولو ۱ – ۲ اودینزه

ورونا ۲ – ۰ سامپدوریا

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.