توقف نمایش به دلیل چهار بازیگر مطرح

شوک اول اینکه:
تأخیر‌های مکرر در پرداخت حق و حقوق بازیکنان استقلال از ابتدای فصل جاری لیگ برتر آنها را بشدت کلافه کرده است. در پی انتشار عدم موفقیت مدیران استقلال در ثبت قرارداد استقلال با اسپانسری که مدیر عامل این تیم قولش را به آبی‌پوشان داده بود و در شرایطی که اعضای این تیم هفته‌هاست با وعده‌های مدیران باشگاه در مورد رسیدن پول و قرارداد بستن با اسپانسر جدید سرگرم هستند، شایعه‌ای در اطراف باشگاه به گوش خورد مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال تصمیم دارند در صورت پاس نشدن چک‌هایشان در تاریخ مقرر، از حضور در بازی‌ها خودداری کنند.
منابع نزدیک به باشگاه استقلال خبر داده بودند، چکی که در دست بازیکنان این تیم است، تاریخ بیستم شهریور را دارد و در واقع امروز موعد پاس شدن چک‌های بازیکنان است. شنیده‌ها از درون تیم استقلال بر این دلالت دارد که بازیکنان از شنیدن وعده‌های تکراری هفته‌های اخیر مسئولان استقلالی بویژه در مسأله بستن قرارداد ۶ میلیاردی با اسپانسر خسته شده‌اند و این بار قصد دارند که در صورت پاس نشدن چک‌هایشان، به شکل جدی‌تری موضوع دریافت مطالباتشان را پیگیری کنند.
ناگفته نماند که اواخر فصل پیش هم بازیکنان استقلال در اقدامی اعتراضی به سرکردگی مجتبی جباری، برای دریافت پولشان تمرین تیم را تعطیل کردند و البته به تازگی هم به دلیل پرداخت نشدن مالیاتشان توسط باشگاه، خود را ممنوع‌الخروج کرده‌اند.
آیا استقلالی‌ها از فردا دست به اعتراض خواهند زد؟ البته این بار نه خبری از مجتبی جباری در تمرینات است و نه بازیکنان ملی پوش در جمع نفرات تیم حاضر هستند. با این حال شنیده می‌شود که ۳ بازیکن اصلی تیم که حسابی از اوضاع بد اقتصادی تیم ناراحت هستند، پیشرو این ماجرا هستند و قصد دارند که در صورت عدم پرداخت حق و حقوقشان، تمرین این تیم را تعطیل کنند.

شوک دوم اینکه:
شنیده‌ایم یکی از گروه‌های تئاتر مطرح کشور که در حال آماده شدن برای رفتن به روی صحنه بود، به دلیل درگیری ۴ تن از بازیگرانش، از اجرای این نمایش بازماند. گویا دقایقی پیش از شروع نمایش، ۲ بازیگر بر سر نوبت گریم خود با یکدیگر به بحث لفظی می‌پردازند. در ادامه حمایت ۲ نفر دیگر از نقش‌آفرینان این نمایش از آنها نیز باعث بالاگرفتن آتش درگیری شده و کار را به یک درگیری تمام عیار می‌رساند.
بالاخره با وساطت سایر عوامل و بعد از گذشت دقایقی، دعوا خاتمه می‌یابد، اما به دلیل پاره شدن لباس‌های آنها و شکستن وسایل مربوط به گریم، از تماشاگران حاضر خواسته شد که از سالن خارج شوند تا وقتشان بیش از این گرفته نشود.
 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.