توقف چلسی و منچسترسیتی در روز بازگشت بنیتس به لیگ برتر

۰۵م آذر ،

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم های مدعی منچسترسیتی و چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ در حساس ترین بازی این هفته، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج در اولین آزمون رافائل بنیتس برابر تیم مدعی منچسترسیتی راه به جایی نبرد و به تساوی بدون گل رسید.

در این دیدار که در حضور ۴۲ هزار نفر در ورزشگاه استمفورد بریج برگذار شد بنیتس هموطنش فرناندو تورس را که در چند بازی اخیر با هدایت دی ماتئو به بازی گرفته می شد را به بازی فرستاد اما باز هم ناتوانی در امر گلزنی سبب شد تا ال نینیو یک گام دیگر به خروج از چلسی نزدیک شود.

با این تساوی سیتی که چهارشنبه هفته قبل از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود این هفته نیز صدر جدول را از دست داد تا به رده دوم جدول سقوط کند. چلسی نیز با این تساوی در رده چهارم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار های این هفته لیورپول برابر سوانسی با تساوی بدون گل متوقف شد. ساوت همپتون در یک بازی خانگی با دو گل نیوکاسل را از پیش روی برداشت و تیم تاتنهام هاتسپرز نیز با پیروزی ۳ بر ۱ برابر وستهام توانست با دو پله صعود به رده هفتم جدول صعود کند . دفویه ۲ گل و گرت بیل گلهای تاتنهام را به ثمر رساندند و آندرو کارول تک گل وستهام را به ثمر رساند.

انتهای پیام

با پایان این هفته از رقابتها منچستر یونایتد توانست با کسب ۳۰ امتیاز بار دیگر به صدر جدول صعود کند و منچستر سیتی با ۱ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت و تیم شگفتی ساز وست برومویچ با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.