توقیف محموله ۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق

۲۱اردیبهشت،

رییس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری از کشف محموله ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی کالای قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه ، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ فضل الله برزویی در این باره اظهار داشت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور بروجن به لردگان به یک دستگاه خودروی خودروی کامیون کشنده مشکوک شده و دستور ایست را صادر کردند. 
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این محموله از یکی از بنادر جنوبی و به مقصد تبریز بارگیری شده و مدارک ارائه شده توسط راننده شامل تصویر ترانزیت داخلی ، پته عبور و تصویر برگ سبز با محموله مورد نظر مطابقت ندارد. 
سرهنگ “برزویی” با اشاره به انتقال خودرو به گمرک استان ، گفت: در بازرسی های صورت گرفته ۲۱ هزار و ۶۵۰ قطعه اسباب بازی و لوازم خرازی قاچاق کشف و ضبط شد.
رییس پلیس آگاهی استان ارزش این محموله را بر اساس اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: در این خصوص متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 
وی در پایان مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق را از اولویت های پلیس دانست و تأکید کرد: این مهم به طور جد در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر همکاران در مجموعه انتظامی استان قرار دارد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.