توقیف خودرو روزه​خواران تا پایان رمضان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توقیف خودرو روزه​خواران تا پایان رمضان

توقیف خودرو روزه​خواران تا پایان رمضان

ممتازنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: وسیله نقلیه اشخاصی که در ماه مبارک رمضان در محافل و معابر عمومی اقدام به روزه‌خواری ‌کنند تا پایان ماه مبارک توقیف می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، کرم الله حسینی امروز در خصوص طرح‌های ترافیکی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و جلوگیری از گره‌های ترافیکی هنگام اذان مغرب اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا رفت‌وآمد را برای هم استانی‌های عزیز در طول ماه مبارک رمضان تسهیل بخشیم.
وی افزود: البته در این مسیر نیازمند همکاری عموم مردم به ویژه رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه و موتور سواران هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به همکاری مردم گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم تهیه مایحتاج ایام ماه مبارک رمضان را به ساعت پایانی روز و نزدیک اذان مغرب موکول نکنند و اوقاتی که معابر از ترافیک روان‌تری برخوردار است نسبت به خرید اقدام کنند.
حسینی به فارس گفت: همچنین شایسته است همشهریان در هنگام اذان مغرب برای مراجعه به منزل هیچ‌گونه عجله و شتابی نداشته باشند.
وی در خصوص برخورد پلیس با روزه‌خواری تأکید کرد: کسانی که در طول ایام ماه مبارک رمضان در محافل و معابر عمومی اقدام به روزه‌خواری کنند وسیله نقلیه آنها متوقف شده و تا پایان ماه مبارک رمضان به آنان بازگردانده نمی‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در مورد طرح‌های ترافیکی که در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است افزود: در این ایام و به ویژه در ساعات پیک ترافیک، تمام عوامل و کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در میادین و معابر حضور فعال خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور فعال پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و نظارت تیزیبنانه بیان کرد: همکاران ما تا ساعاتی پس از اذان مغرب در معابر حضور داشته و رفت‌وآمد شهروندان را تسهیل می‌کنند.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.