توقیف ۶ دستگاه موتور سیکلت سنگین در تهران

۲۰خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل ازممتاز نیوز، با شکایت متعدد شهروندان تهرانی در خصوص اقدامات مجرمانه یک قاچاقچی کالا در محدوده خیابان فرشته اقدامات نیروی های امداد اداره پشتیبانی عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خصوص شناسایی و دستگیری متهم پرونده آغاز شد.

با بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام محمود با قاچاق انبار تعدادی از اجناس و کالاهای غیر مجاز و بدون مجوز در محل سکونت خود اقدام به فروش غیرقانونی آنها می کند.

در نتیجه ماموران این حوزه با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی دستور بازداشت متهم و مصادره اموال قاچاق صادر و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهم وارد عمل شد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم در یک عملیات پلیسی در محل سکونتش بازداشت و از داخل منزل ۶ دستگاه موتور سیکلت سنگین بدون مجوز و غیرمجاز و تعدادی تجهیزات و کالاهای قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.

به گفته محرابی متهم به پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ منتقل شد تا در بازجویی انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق کالاهای مذکور اعتراف کرد و عنوان داشت که پس از انتقال موتور سیکلت ها به تهران و با جعل سند اقدام به فروش آن ها می کند .

در نهایت متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد و نماینده گمرک کشور از این متهم در دادسرا شکایت کرد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.