توکلیان: هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم/هفته iبه هفته iبهتر می شویم

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر رقابت های لیگ، باید خیلی iبهتر کار کنیم.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: با هدف رسیدن iبه مرحله نهایی لیگ در این مسابقات حاضر شدیم،با iبهره گیری از کشتی گیران جوان وبا تجربه تیم خوبی داریم اما برای قرار گرفتن در جمع مدعیان باید خیلی iبهتر شویم.

وی iبه پیروزی تیمش در هفته اول لیگ مقابل گاز مازندران اشاره کردو گفت: هرچند پیروزی در هفته اول خیلی مهم  تاثیرگذار است اما اعتقاد دارم کشتی گیرانمان می توانستند عملکرد iبهتری داشته باشند.

دارنده مدال نقره جهان اضافه کرد: البته همواره شرایط مسابقه در هفته اول لیگ متفاوت است و کشتی گیران هنوز از آمادگی لازم برخوردارنیستند اما با توجه iبه برنامه های تمرینی که داریم هفته iبه هفته iبهتر خواهیم شد.

توکلیان در خاتمه خاطرنشان کرد: این هفته میهمان تیم داماش بابل  خواهیم بود و هرچند کار آسانی پیش رو نخواهید داست اما از جا که iبه دنبال هدف مهمی چون قهرمانی هستیم برای پیروزی iبه این iبه بابل می رویم.

گفتنی است، هفته اول مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد دردو شهر جویبار و اصفهان برگزار شد که تیم ثامن الحجج سبزوار (ع) با نتیجه ۴ بر ۳ از سد میزبان خود گذشت و فولاد ماهان سپاهان دراصفهان ۵ بر ۲ گازمازندران را شکست داد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.