تولیدات رمضانی مرکز پویانمایی روی آنتن

مرکز پویانمایی سیما تولیدات رمضانی ویژه کودکان و نوجوانان را روی آنتن می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، انیمیشن‌های ” قصه غزاله ۲″ ، ” با ما کاش باشی۲″ ، ” قصه های من و آقا جان ” و ” آموزش تلاوت قران “، چهار برنامه تولیدی مرکز پویانمایی صبا است که در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

” قصه‌های غزاله ” مجموعه‌ای است که در هر قسمت آن به آموزش صحیح احکام و مسائل تربیتی کودکان مانند رقابت در خانواده توجه شده است. این انیمیشن در طول ماه صیام هر روز ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه پویا پخش می‌شود .

مهدی ماهوتی و حمیدرضا حافظی نویسند‌گان این مجموعه دیدنی می باشند.

” قصه‌های من و آقاجان ” در ۲۰ قسمت ده دقیقه‌ای و با حال و هوای ماه رمضان تولید شده است. قصه‌های ساده و کودکانه این مجموعه با همزمانی سفر نوه‌های پدربزرگ و آغاز ماه رمضان و تابستان همراه می‌شود. بچه‌ها در مدت حضور خود در خانه و محله قدیمی با ماجراها و اتفاقات گوناگونی مواجه می‌شوند و روایت‌هایشان قصه‌های این مجموعه را می‌سازد. در این روایت‌ها علاوه بر حضور حال و هوای رمضان در خانه، محله و شهر قدیمی؛ قصه‌ها به گونه‌ای بیان می‌شوند که با درس، نکته و یا مسئله‌ای از احکام مربوط به روزه‌داری و عبادت همراه باشند و در نهایت با کمک پدربزرگ و بزرگ ترها و همچنین رویارویی خود بچه‌ها این نکات در دل قصه‌های کودکانه مجموعه بیان و آموخته شوند.

” قصه‌های من و آقاجان ” با نویسندگی و کارگردانی امیر فیضی تولید شده و ساعت ۲۰:۲۰ هر روز از شبکه پویا پخش می گردد.

همچنین مرکز پویا نمایی صبا با محوریت تلاوت قرآن برنامه‌ای آموزشی تولید کرده است که در آن کودکان با روش درست قرائت کلام الله مجید هر روز در ساعت ۱۸ آشنا می‌شوند.

این برنامه شامل دو آیتم ۶ دقیقه‌ای است که در آیتم اول آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن توسط کارشناسان قرانی خواهیم دید و در آیتم دوم نیز جزو ۳۰ و ۲۹ قرآن توسط قاری نوجوان تلاوت می‌شود.

در این برنامه که با همکاری گروه تلاوت شبکه قرآن تولید شده؛ تلاش می‌شود؛ ‌برای مخاطب کودک و نوجوان شبکه با استفاده از گرافیک زیبا؛ جذابیت بصری ایجاد گردد.

سری تازه ” با ما کاش باشی ” مجموعه نمایشی دیگری است که مرکز پویانمایی برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کرده است.

این مجموعه در ۲۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید و هر روز ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.

در مجموعه ” با ما کاش باشی ” سه شخصیت عروسکی به نام‌های ” آقا شجاع ” ، ” آقا بیل “و دختری به نام “فندق” حضور دارند و در کنار آنها شخصیتی حقیقی به نام پویانمایی در هر قسمت ، داستانی مجزا دنبال می‌شود.

شخصیت حقیقی این مجموعه به نام پویانمایی که نقش آن را پیمان فاطمی بازی می‌کند به سبب علاقه‌اش به شخصیت‌های انیمیشن و قرار گرفتن به جای شخصیت داستانی گریم شده و با مشکلات و اتفاقات جالبی روبرو می‌شود. کاظم اخوان نویسنده و محمد اعلمی کارگردان این مجموعه می باشند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.