تولید آلبوم مشترک احتشامی و سریر به پایان رسید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقی کد مطلب: ۳۲۶۵۰     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

مراحل تولید اثر مشترک محمد سریر و سامان احتشامی به پایان رسیده است و به زودی وارد بازار موسیقی می‌شود.

دوشنبه ۷ مرداد ساعت ۰۹:۴۹

 
این نوازنده پیانو با اعلام این خبر گفت: همکاری من با دکتر محمد سریر در قالب یک آلبوم به منظور تنظیم بعضی از قطعات قدیمی ایشان و نیز بعضی از قطعات تازهی که ایشان به تازگی ساخته اند صورت گرفته است. اما هم اکنون به سبب عدم حضور دکتر سریر در ایران این امکان که بتوانیم آنها را نهایی کنیم، وجود ندارد.
احتشامی افزود: این آلبوم از هشت قطعه تشکیل شده است که تمامی آنها با نوازندگی پیانو و سازهای کوبه ای من همراه است. از این هشت قطعه ، چهار قطعه، از ساخته های تازه دکتر سریر است که اجرای آنها را من به عهده داشته ام اما تا این لحظه برای هیچ یک از این قطعات عنوانی انتخاب نشده است.
وی با اشاره به تفاوت اجرای آثار قبل دکتر سریر و اجرای تازه آنها توسط وی گفت: تمامی قطعات در قبل به صورت ارکسترال ضبط شده بودند اما در اجرای تازه همراه با سازهای کوبه ای و پیانو اجرا شده اند و که نوازندگی تمام آنها به عهده من است.
احتشامی با بیان اینکه قطعات آلبوم شاد و زیبا می باشند، گفت: پیانوسازی است که می تواند تمامی فواصل ارکستر را اجرا کند. من نیز به این سبب که به شکل الکترونیک بر روی آلبوم کار می کنم بعضی از مطالب را که امکان اجرای پیانو با دو دست را نداشت، به شکل چهار دستی اجرا کرده ام به طوری که گویا دو نوازنده به نوازندگی پیانو پرداخته اند. به این ترتیب این اجراها بر روی هم میکس شده و در مجموع کلیت کار شکل تازه ای به خود گرفته است.
به گفته این نوازنده و آهنگساز، این آلبوم با ورود دکتر محمد سریر به ایران و طی کردن مرحله میکس و مسترینگ روانه بازار موسیقی ایران می گردد.

پایان پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.