تولید ایرانخودرو ۲۹ درصد افزایش یافت

آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از افزایش ۲۹ درصدی تولید در آبان ماه نسبت به مهرماه امسال دارد.

تولید ایرانخودرو ۲۹ درصد افزایش یافت

به گزارش ممتاز نیوز، ایران خودرو موفق شد، در آبان ماه امسال ۴۳ هزار و ۳۶۹ دستگاه خودرو به تولید برساند که در هم‌سنجی با تولید مهرماه حکایت از رشد ۲۹ درصدی دارد. تیراژ تولید مهرماه این خودروساز ۳۳ هزار و ۶۰۸ دستگاه خودرو بوده است. 
بزرگ ترین خودروساز کشور در آبان‌ماه امسال با تولید پنج هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو بیشتر نسبت به مدت مشابه پارسال نیز رشد بیش از ۱۵ درصدی را رقم زده است. در آبان سال گذشته ایران خودرو ۳۷ هزار و ۵۳۵ دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کرده بود. 
این خودروساز کشور با سهم ۵۳ درصدی در بازار خودروی سواری کشور در آبان‌ماه امسال، در صدد است تا با حمایت از سوی نهادهای حاکمیتی، روند افزایشی تولید را تا پایان سال ادامه داده و با افزایش عرضه،‌ شرایط ایجاد شده در بازار خودروی کشور و روند نزولی قیمت که در مسیر رضایت مشتریان واقعی است را حفظ کند.
در روزهای اخیر با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، آزادسازی اسناد خودروهای در رهن و عرضه خودروهای مانده در پارکینگ مشتریان به بازار، شرایط را به نفع مشتریان واقعی تغییر داده و یقینا افزایش تیراژ تولید نیز در صورت حمایت های لازم از خودروسازان، سبب بهبود بیشتر در بازار خودرو خواهد شد.
تسریع در برنامه های توسعه‌ای گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نتایج پشتیبانی و حمایت از تولید ملی در کشور خواهد بود. این خودروساز پس از عرضه محصول جدید تارا، رونمایی از کراس اوور تمام ایرانی را در دستور کار قرار داده است و مسیر توسعه با حمایت‌های لازم بیش از گذشته هموار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.